Albert v Obchodním centru Dragoun přivítal zákazníky v novém ve středu 2. října. Chebský hypermarket přináší již od vstupu příjemné prostředí pro pohodlné a rychlé nákupy, interiér vítá moderními barvami a širokou nabídkou čerstvých potravin, na které je kladen důraz. Nově nabízí oddělení Zdravě s Albertem, kde zákazníci najdou na jednom místě sortiment zdravé a speciální výživy. Součástí hypermarketu je navíc i pekárna s vlastní výrobou.
„Při modernizaci našich obchodů se snažíme maximálně vyjít vstříc našim zákazníkům tak, aby měli veškerý komfort,“ říká Michal Pavelka, ředitel pro operativu obchodů Albert a dodává: „Chebský hypermarket jsme uzavřeli na pouhých 14 dní, během kterých jsme ho kompletně proměnili.“
Hypermarket v Chebu každý týden obslouží desetitisíce zákazníků. Právě jejich přání byla určující pro proměnu prodejny. „Reagujeme na potřeby současných zákazníků, kterým se snažíme vycházet vstříc. Srdcem nového hypermarketu je moderní a otevřené čerstvé tržiště. Modernizovaný obchod nabídne pohodlí ve všech fázích nákupu od přístupu do prodejny přes řazení a šíři sortimentu až po pohodlné zaplacení,“ popisuje Michal Pavelka.
Moderní koncept ve stylu farmářského tržiště se zaměřuje na nabídku produktů zdravého životního stylu, které ocení zákazníci jak během rychlého nákupu o polední pauze, tak při pravidelných rodinných nákupech. Novinkou je oddělení Zdravě s Albertem, které nabízí ucelený sortiment produktů bez lepku, laktózy, veganských, raw či speciálních produktů pro diabetiky nebo výrobky v bio kvalitě.
Zákazníci si také mohou dopřát čerstvé pečivo z vlastní pekárny Alberta. V obchodech Albert nakupující zároveň naleznou celou řadu lokálních dodavatelů. Jedním z nich je i chebská pekárna Tritia, která do Alberta v Obchodním centru Dragoun dodává své pekařské výrobky.
Modernizací prošlo kompletně také zázemí prodejny, které poskytuje pohodlí týmu více než pěti desítek zaměstnanců, kteří se starají o chod celé prodejny. Pro ně byla zřízena nová odpočinková místnost.
Albert má letos v plánu zrekonstruovat devět hypermarketů a pět desítek supermarketů. Investice do modernizace dosáhnou miliardy korun. Celkový koncept prodejen vychází z prvků, které zákazníci znají z hypermarketu Albert na pražském Chodově, který se jako výherce Diamantové ligy kvality pyšní titulem Nejlepší obchod v České republice.
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...