Koncern Volkswagen, jehož aktivity na indickém trhu vede společnost ŠKODA AUTO, oznámil po obdržení potřebných, legislativou předepsaných povolení, sloučení svých tří dceřiných společností, zabývajících se výrobou a prodejem osobních vozů – Volkswagen India Private Limited (VWIPL), Volkswagen Group Sales India Private Limited (NSC) a ŠKODA AUTO India Private Limited (SAIPL). Sloučení těchto subjektů do nově vzniklé společnosti s názvem ŠKODA AUTO Volkswagen India Private Limited (SAVWIPL) je důležitým milníkem projektu INDIA 2.0.
Novou společnost povede jako Managing Director Gurpratap Boparai. Společnost sídlí v západoindické Púně ve státě Maháráštra. SAVWIPL disponuje dvěma výrobními závody v Púně a Aurangábádu a regionálními kancelářemi v Mumbaí, Novém Dillí a dalších místech v zemi. Spojení společností umožní efektivnější využití stávajících synergií na důležitém růstovém trhu v Indii.
Bernhard Maier, předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO, říká: „Zahájení fungování společnosti ŠKODA AUTO Volkswagen India Private Limited představuje důležitý milník v projektu INDIA 2.0. Fúze nám umožňuje vytvořit jeden z hlavních předpokladů k tomu, abychom mohli efektivněji spolupracovat na všech úrovních a dosáhli našeho dlouhodobého cíle: získat do roku 2025 pro značky Volkswagen a ŠKODA významný podíl na trhu. V rychlém sledu budou nyní následovat další kroky: už příští rok představíme na autosalonu Auto Expo v Dillí první designové studie modelového portfolia z projektu INDIA 2.0.“
Gurpratap Boparai, Managing Director ŠKODA AUTO Volkswagen India Pvt. Ltd., dodává: „Díky fúzi zkombinujeme odbornost v oblasti technologií i řízení našeho týmu v Indii, což nám umožní v náročném konkurenčním prostředí využít náš skutečný potenciál. Budeme dále posilovat naši přítomnost v Indii, zajistíme profesní rozvoj zaměstnanců a udržitelnou profitabilitu pro naše prodejce.“
Vznik nového subjektu se silným portfoliem značek Volkswagen, ŠKODA, Audi, Porsche a Lamborghini bude obsluhovat široké spektrum tržních i zákaznických segmentů. Každá ze značek si zachová svou vlastní identitu i prodejní síť, včetně implementace vlastních aktivit v oblasti péče o zákazníky. Budou však společně na indickém subkontinentu prosazovat jednotnou vizi a strategii.
V červnu 2018 oznámil koncern Volkswagen v rámci projektu INDIA 2.0 investici ve výši zhruba jedné miliardy eur. V lednu 2019 bylo otevřeno nové technologické centrum v indické Púně, kde se budou vyvíjet vozy na bázi lokalizované subkompaktní platformy MQB-A0-IN, přizpůsobené potřebám a přáním tamních zákazníků. V prvním kroku modelové ofenzívy plánuje společnost ŠKODA AUTO Volkswagen India Private Limited uvést na trh SUV střední velikosti, která budou nabízet značky ŠKODA a Volkswagen. Designové studie těchto vozů budou představeny na autosalonu Auto Expo v indickém Dillí, který se koná od 6. do 9. února 2020.
ŠKODA AUTO a.s. a NejBusiness.cz
8. října 2019
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...