BMW Group v oblasti vývoje koncepčních vozů a prototypů používá nový druh rozšířené reality (AR), který celý proces, od návrhu jednotlivých sekcí automobilu až komplexní řešení sériově výroby, zrychluje až o 12 měsíců.
Brýle pro rozšířenou realitu umožní vidět reálné tvary, například karoserii vozu, a do nich zasazovat 3D holografické modely v reálném měřítku. Díky tomu je příprava různých řešení a reálných výrobních procesů budoucích sériových vozů flexibilnější a nákladově efektivnější.
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...