Luboš Vlček po více jak 6 letech úspěšné transformace prodejní organizace a výrazného upevnění pozice značky na domácím trhu, převezme k 1. 9. 2020 nově odpovědnost za aktivity značky ŠKODA v západní Evropě. Na pozici vedení Prodeje a marketingu v České republice nastupuje k tomuto datu Jiří Maláček.
Luboš Vlček působí ve společnosti ŠKODA AUTO a koncernu Volkswagen od roku 1992. Za toto období prošel řadou manažerských funkcí jak ve společnosti ŠKODA AUTO, tak v koncernu Volkswagen. Na pozici vedení českého zastoupení značky ŠKODA nastoupil v lednu 2014 po několikaletém působení ve společnosti Volkswagen Group China. Po návratu do České republiky prošla pod jeho vedením ŠKODA na českém trhu výraznou proměnou v oblasti prodejní sítě a výrazného posílení výkonnosti napříč všemi oblastmi. Nově se zaměří na rozvoj a posílení značky v západní Evropě.
„Chtěl bych poděkovat celému týmu českého zastoupení a všem obchodním partnerům za vynikající spolupráci a odvedenou práci v posledních letech. Dnešní úspěch značky ŠKODA na domácím trhu je zásluhou celého škodováckého týmu, od výrobního závodu, přes importérskou organizaci, až po naši dealerskou síť. Novou výzvu přijímám s respektem a velkou motivací, s vědomím důležitosti těchto klíčových trhů pro celou společnost ŠKODA AUTO s výkonem přes půl miliónu prodaných automobilů ročně,“ řekl Luboš Vlček.
Jiří Maláček nastoupil do společnosti ŠKODA AUTO v lednu 2020 po mnohaleté a úspěšné zkušenosti v oblasti prodeje a marketingu. Převzal vedení oddělení prodeje značky ŠKODA na českém trhu, stabilizoval prodejní tým a prodeje v průběhu rané fáze koronavirové krize. „Nová pozice je pro mě velkou výzvou. Jsem rád, že mohu být součástí úspěšného příběhu domácí značky,“ říká Jiří Maláček. Jeho cílem tak bude navázat na dosavadní vývoj a vést značku na důležitém domácím trhu.
ŠKODA AUTO a.s. a NejBusiness.cz
24. července 2020
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...