Gabriel Ragy převzal roli výkonného ředitele a předsedy představenstva společnosti Procter & Gamble ve střední Evropě. Bude zodpovědný za podnikání a provoz společnosti v 10 zemích: Polsku, České republice, Slovensku, Maďarsku, Chorvatsku, Slovinsku, Ukrajině a pobaltských státech.
“Je mi ctí převzít vedení a odpovědnost za organizaci P&G a její obchodní operace ve střední Evropě. Těším se na spolupráci s talentovanými a pracovitými ženami a muži z P&G i na našich 120 milionů zákazníků v regionu, kteří do produktů značek, jako jsou Ariel, Always, Jar, Gillette, Head & Shoulders, Oral B nebo Pampers, vkládají svou důvěru. Střední Evropa je nádherný region s obrovským potenciálem. Už v ní působíme přes 25 let a rozsah našich operací zde hraje zásadní roli pro podnikání společnosti P&G ve zbytku Evropy i po celém světě,“ říká Gabriel Ragy.
Od svého nástupu do P&G v roce 1998 buduje Gabriel Ragy svou kariéru na různých pozicích v oblastech prodeje, marketingové strategie a řízení, a to na jak na regionálních, tak na globálních vedoucích pozicích.
Kariéru začal v USA, kde zastával nejrůznější obchodní funkce. Poté převzal odpovědnost za založení a růst společnosti P&G v Rusku, Bělorusku a Maroku. Následně vedl tržní strategii a plánování pro střední a východní Evropu, střední východ a Afriku se sídlem v Ženevě. Poté zastával seniorní obchodní a manažerské pozice a funkci ředitele globálních prodejů v segmentu Beauty and Prestige. Nakonec povýšil až na post viceprezidenta pro globální rozvoj trhů P&G, kde podporoval růst a ambice společnosti ve více než 70 zemích. Předtím, než byl jmenován výkonným ředitelem P&G pro střední Evropu, působil jako viceprezident pro tržní strategii a plánování v Číně.
Gabriel Ragy je absolventem Lee University v Tennessee v USA, získal titul MBA na Drexel Univerzity ve Filadelfii v USA. Své vzdělání doplnil o další vzdělávací programy zaměřené na výkonné a manažerské vedení, včetně těch na West Point Military Academy a Harvard Business School.
Je ženatý a má dvě dcery.
P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Její portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, blend-a-dent®, blend-a-med®, Discreet®, Gillette®, Gillette Venus®, Head & Shoulders®, Herbal Essences®, Jar®, Lenor®, Naturella®, Old Spice®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® a Tampax®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa.
P&G a NejBusiness.cz
17. července 2020
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....