Webová analytika I.
Zorientujte se ve statistikách a zvyšte výkonnost vašich kampaní. Co neměříte, to neřídíte. A v online marketingu to platí dvojnásob. Naučte se sbírat ta správná data, nahlížet na ně ze správného úhlu a na základě jejich analýzy vyvozovat závěry, které vám pomohou s přípravou další kampaně nebo s úpravou webových stránek.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Webová analytika I. Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
- dokážete stanovit správné cíle výkonnostních i brandových marketingových kampaní
- se seznámíte s nejpopulárnějšími nástroji pro měření výkonnosti kampaní, zejména Google Analytics, Hotjar, Smartlook, pixely sociálních sítí
- získáte přehled o možnostech těchto nástrojů
- se na příkladech skutečných kampaní naučíte, jak kampaň vyhodnotit, jaké metriky sledovat a jak určit závěr
- na reálné webové stránce uvidíte, jak ji pro uživatele vylepšit na základě dat z analytických nástrojů
- se eznámíte s rozdíly mezi vyhodnocením B2C, B2B a ecommerce projektu
Pro koho je kurz určen
Kurz Webová analytika I. je určen především:
- marketingovým manažerům
- majitelům menších a středních firem
- copywriterům nebo social media manažerům
- vývojářům webových stránek
Program
- 9:00 - 16:30
- není špatná kampaň, jenom špatné KPI
- konverze – jak je chápat a sledovat
- Google Analytics
- sledování návštěvníků
- odkud chodí kvalitní návštěvníci
- kam bychom měli dále investovat a kde vyhazujeme peníze
- učíme se o chování návštěvníků (přehledy chování a událostí)
- vyhodnocujeme elektronický obchod
- Hotjar, Smartlook – pracujeme s heatmapy a nahrávkami – řešíme konkrétní problémy s webem
- dashboardy a reporty
Odborný garant
Michal Blažek, lektor a konzultant v oblasti výkonnostního marketingu
- Už během studií pracoval pro svého prvního klienta Czech-us, který se stal největším poskytovatelem zahraničních pobytů, hlavně díky systematické práci s daty při rozvoji webu a při vedení marketingových kampaní.
- Poté zaváděl online marketing ve společnosti RSM a pomáhal realizovat webovou analytiku společnosti ČERVA Group a e-shopům Answear.cz nebo Nábytek Jamall.
- Od té doby se jako freelancer a následně i majitel firmy podílel na více než 80 projektech.
- Vždy kladl velký důraz na kvalitní webovou analytiku, protože… Neměříš – neřídíš.
- V současnosti se věnuje i lektorské činnosti. Vyučoval například v rámci European Summer School, která učí studenty z celého světa nastavit, měřit a optimalizovat online marketingové kampaně.
Ukázat celý text
Termín a místo konání
29. dubna 2021 (čtvrtek) |
On-line Celá Česká republika |
4 990,- bez 21% DPH |
Objednat > |
29. dubna 2021 (čtvrtek) |
Praha 1 Národní 416/37 |
4 990,- bez 21% DPH |
Objednat > |
Cena
4 990,- bez DPH
6 038,- s 21% DPH
Obsaženo v ceně
V ceně kurzu Webová analytika I. je obsaženo:
- získání certifikátu o absolvování
- studijní materiály
- občerstvení
Přihlášení na akci
Na kurz Webová analytika I. se můžete přihlásit následujícím způsobem:
- zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
- do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
- po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz
- objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
- v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin:
Pořadatel
Související informace
Pořadatel kurzu si vyhrazuje právo z technických, provozních nebo organizačních důvodů:
- změnit datum konání kurzu nebo ho zrušit bez náhrady
- změnit místo konání kurzu
- změnit lektora
- případně jiné, nepředpokladané změny
Dojde-li ke změnám, budeme Vás informovat:
- pokud Vám změny nebudou vyhovovat, nabídneme Vám jiný termín nebo kurz,
- případně Vám budou vráceny peníze
Ukázat celý text