Zorientujte se ve statistikách a zvyšte výkonnost vašich kampaní. Co neměříte, to neřídíte. A v online marketingu to platí dvojnásob. Naučte se sbírat ta správná data, nahlížet na ně ze správného úhlu a na základě jejich analýzy vyvozovat závěry, které vám pomohou s přípravou další kampaně nebo s úpravou webových stránek.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Webová analytika I. Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
dokážete stanovit správné cíle výkonnostních i brandových marketingových kampaní
se seznámíte s nejpopulárnějšími nástroji pro měření výkonnosti kampaní, zejména Google Analytics, Hotjar, Smartlook, pixely sociálních sítí
získáte přehled o možnostech těchto nástrojů
se na příkladech skutečných kampaní naučíte, jak kampaň vyhodnotit, jaké metriky sledovat a jak určit závěr
na reálné webové stránce uvidíte, jak ji pro uživatele vylepšit na základě dat z analytických nástrojů
se eznámíte s rozdíly mezi vyhodnocením B2C, B2B a ecommerce projektu
Pro koho je kurz určen
Kurz Webová analytika I. je určen především:
marketingovým manažerům
majitelům menších a středních firem
copywriterům nebo social media manažerům
vývojářům webových stránek
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
není špatná kampaň, jenom špatné KPI
konverze – jak je chápat a sledovat
Google Analytics
sledování návštěvníků
odkud chodí kvalitní návštěvníci
kam bychom měli dále investovat a kde vyhazujeme peníze
učíme se o chování návštěvníků (přehledy chování a událostí)
vyhodnocujeme elektronický obchod
Hotjar, Smartlook – pracujeme s heatmapy a nahrávkami – řešíme konkrétní problémy s webem
dashboardy a reporty
Odborný garant a lektor
Michal Blažek, lektor a konzultant v oblasti výkonnostního marketingu
Je spolumajitelem společnosti Marketing Makers a specialistou na webovou analytiku a online marketingovou automatizaci.
Své studium na VŠE spojil se zahraničním pobytem na Manchester Metropolitan University.
Už během studií pracoval pro svého prvního klienta Czech-us, který se stal největším poskytovatelem zahraničních pobytů, hlavně díky systematické práci s daty při rozvoji webu a při vedení marketingových kampaní.
Poté zaváděl online marketing ve společnosti RSM a pomáhal realizovat webovou analytiku společnosti ČERVA Group a e-shopům Answear.cz nebo Nábytek Jamall.
Od té doby se jako freelancer a následně i majitel firmy podílel na více než 80 projektech.
Vždy kladl velký důraz na kvalitní webovou analytiku, protože… Neměříš – neřídíš.
V současnosti se věnuje i lektorské činnosti. Vyučoval například v rámci European Summer School, která učí studenty z celého světa nastavit, měřit a optimalizovat online marketingové kampaně.