Navyšte výkonnost vašeho webu a využijte jeho potenciál naplno. Řešíte online marketingové kampaně nebo řídíte rozvoj webu a přemýšlíte, jak dosáhnout efektivnější online prezentace? Tento kurz je právě pro vás. Nastavte si správné cíle a analytiku pro své projekty a navrhněte vhodné optimalizace. Základy HTML a JavaScriptu jsou výhodou, nikoliv však podmínkou pro účast v kurzu. Půjdeme do větší hloubky v nastavení analytiky a Google Tag Manager. Pokud vás zajímá hlavně vyhodnocování, doporučujeme vám kurz Webová analytika I.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Webová analytika II. Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
budete schopni zvolit si vhodné analytické nástroje
pomocí Google Tag Manager nastavíte Google Analytics, Hotjar, Facebook pixel a další nezbytné měřicí kódy
si sestavíte dashboardy na míru svým potřebám a začnete opravdu využívat webovou analytiku
Pro koho je kurz určen
Kurz Webová analytika II. je určen především:
marketingovým specialistům
IT specialistům/manažerům
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
analytické a marketingové pixely
práce v Google Tag Manager
nastavení Google Analytics – filtry, seskupení obsahu, rozšíření dat, seskupení kanálů
nastavení elektronického obchodu
pixely reklamních platforem Google Ads, Sklik, Facebook, LinkedIn, Twitter a dalších
srovnávače zboží a jejich vyhodnocování
práce s dashboardy a BI nástroji
webová analytika v souladu s GDPR a CCPA
budoucnost webové analytiky - Google Analytics Web+App
Odborný garant a lektor
Michal Blažek, lektor a konzultant v oblasti výkonnostního marketingu
Je spolumajitelem společnosti Marketing Makers a specialistou na webovou analytiku a online marketingovou automatizaci.
Své studium na VŠE spojil se zahraničním pobytem na Manchester Metropolitan University.
Už během studií pracoval pro svého prvního klienta Czech-us, který se stal největším poskytovatelem zahraničních pobytů, hlavně díky systematické práci s daty při rozvoji webu a při vedení marketingových kampaní.
Poté zaváděl online marketing ve společnosti RSM a pomáhal realizovat webovou analytiku společnosti ČERVA Group a e-shopům Answear.cz nebo Nábytek Jamall.
Od té doby se jako freelancer a následně i majitel firmy podílel na více než 80 projektech.
Vždy kladl velký důraz na kvalitní webovou analytiku, protože… Neměříš – neřídíš.
V současnosti se věnuje i lektorské činnosti. Vyučoval například v rámci European Summer School, která učí studenty z celého světa nastavit, měřit a optimalizovat online marketingové kampaně.
Ukázat celý text
Termín konání
1. června 2021 (úterý)
Místo konání
On-line Sledujte kurz z pohodlí Vaší práce nebo domova prostřednictvím internetu
Obsaženo v ceně
V ceně kurzu Webová analytika II. je obsaženo:
získání certifikátu o absolvování
studijní materiály
občerstvení
Přihlášení na akci
Na kurz Webová analytika II. se můžete přihlásit následujícím způsobem:
zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz
objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin: