Gabriela Kunstová dosud působila jako ředitelka správy v technologické společnosti UlovDomov.cz, dříve také jako Research Consultant v HR společnosti mBlue Czech, s.r.o. Do agentury Taste nastoupila do pozice Chief Marketing Officer. Jejím cílem je pomoci Taste budovat důvěryhodnou značku, která se těší zájmu klientů, pozornosti specialistů a respektu konkurentů.
„V předchozích třech letech jsme docela zanedbávali péči o vlastní marketing. Naplnili jsme tak oblíbené rčení o kovářově kobyle. S Gabrielou získá komunikace Taste výjimečně šikovnou leaderku, která souzní s našimi hodnotami, schopnou s lehkostí převádět nápady v konkrétní činy,“ řekl Jan Makovička, ředitel agentury Taste.
„Odbornost a vzdělávání je hluboká hodnota, která Taste definuje na trhu digitálního marketingu, což je mi blízké. Proto jsem ráda, že právě v Taste mohu pomáhat se zvyšováním spokojenosti zaměstnanců,“ doplňuje Kunstová.
Vystudovala Palackého univerzitu v Olomouci, magisterský obor andragogika. Aktuálně studuje také MBA obor Krizový management na Cambridge Business School (CBS).
Digitální agentura Taste vznikla spojením jedné z největších českých online marketingových agentur Sun Marketing, analytické a konzultační společnosti Medio Interactive a kreativního spin-offu Digistory. V čele skupiny stojí Jan Makovička.
Taste, a.s. a NejBusiness.cz
30. listopadu 2021