Největší provozovatel kontaktních center v Česku, společnost Conectart posiluje svůj tým o další výraznou osobnost. HR oddělení se od 1. března 2021 ujala Markéta Kalousková, která do společnosti přešla z Rohlik.cz. Nahrazuje tak Kateřinu Hartmanovou, která odešla na mateřskou dovolenou.
Markéta Kalousková zodpovídá za vedení celého HR týmu společnosti Conectart a rozvíjí celkovou personální strategii firmy. V oboru řízení lidských zdrojů disponuje bohatými zkušenostmi. Ve společnosti Rohlik.cz vedla tým personalistů v distribučním centru i celorepublikové logistice. Praxi na HR pozicích rovněž nasbírala v personální agentuře Grafton Recruitment, kde působila na pozici Key Account Managera, ve společnosti Provident Financial, kde v rámci HR procesů řídila stovky interních zaměstnanců a tisíce externistů.
„Nabídku Conectart jsem nadšeně přijala. Už od prvního pohovoru se mi líbila firemní kultura, což je důležité nejen pro spokojenost zaměstnanců, ale i důležitý aspekt pro práci nás personalistů. Uvědomuji si, že právě lidé jsou v případě call center zásadním faktorem. Chci pokračovat v nastavené personální politice a rozvíjet aktivity, které budou posilovat personální vztahy, a tím i strategické cíle společnosti,“ říká Markéta Kalousková, nová HR ředitelka Conectart.
Conectart již více než 10 let poskytuje komplexní služby kontaktního centra českým i zahraničním zákazníkům. Ve svém portfoliu má řadu významných společností, například Samsung, Vodafone, MND, Českou spořitelnu, AmRest nebo SAZKAmobil. Conectart vznikl spojením společností Informační linky a Direct Communication. V roce 2017 akvíroval další kontaktní centrum Quality Brands. Sloučením těchto společností vznikl největší poskytovatel služeb v oblasti „Business Process Outsourcing“ (BPO) v České republice, kde v současné době pracuje přes 1 000 zaměstnanců. Společnost Conectart s.r.o. patří do portfolia fondu GPEF III ze skupiny Genesis Capital.
Conectart a NejBusiness.cz
21. června 2021