Česká pobočka donáškové služby Wolt přijala do týmu nového marketingového manažera. Davida Krátkého střídá Daniel Blažek z Invia.cz, který se ve své pracovní kariéře specializuje na strategické řízení značek, mediální kampaně a řízení projektů.
„Mým primárním úkolem je vést český marketingový tým Woltu a budovat značku v rámci České republiky. Zároveň se budu podílet na podpoře expanze Woltu do dalších měst v republice, na které už nyní ustavičně pracujeme,” uvedl nový marketingový manažer Daniel Blažek. Ten ve Woltu zúročí bohaté zkušenosti, které čerpal jako ředitel marketingu v cestovní agentuře Invia.cz, kde zastřešoval aktivity na českém, slovenském a maďarském trhu. V posledních letech působil také jako marketingový ředitel pro český a slovenský trh nákupního rádce Heureka.cz.
Marketingový tým Daniela Blažka nyní tvoří propagační strategii firmy ve čtyřech českých městech, kde Wolt rozvoz jídla nabízí – v Praze, Brně, Ostravě a Olomouci. Ve všech těchto městech se může nadále chlubit doručovací dobou průměrně do 30 minut, širokým výběrem restaurací s různorodou kuchyní či intuitivním objednávkovým systémem, který nabízí bezkontaktní doručení.
Wolt je technologický start-up založený v roce 2014 ve Finsku. Má více než 1 500 zaměstnanců, 7 000 000 registrovaných uživatelů, přes 20 000 partnerských restaurací a 45 000 partnerských kurýrů. Působí ve 23 zemích a neustále roste. Generálním ředitelem je Miki Kuusi, oceněný Forbesem v globálním žebříčku 30 pod 30. Wolt podporuje používání kompostovatelných obalů, a zároveň od roku 2015 kompenzuje uhlíkovou stopu za všechny své objednávky, aniž by to zákazníka stálo cokoliv navíc (nákupem takzvaných uhlíkových kreditů od firmy South Pole).
Wolt Česko s.r.o. a NejBusiness.cz
26. listopadu 2020