Americký telefonní operátor T-Mobile zveřejnil předběžné výsledky za 4Q, podle nichž získal 1,8 mil. nových zákazníků. Celkově se tak rok 2022 v počtu nových zákazníků řadí mezi nejlepší v historii společnosti.
Společnost T-Mobile zveřejnila předběžné výsledky za uplynulý kvartál. V něm získala celkem 1,84 mil. nových zákazníků, odhady trhu byly na úrovni 1,8 mil. V celkovém součtu za rok 2022 tak dokázala získat 6,4 mil nových zákazníků, což pro T-Mobile znamenalo rekordní výsledek ve své historii.
V kategorii nových zákazníků s paušálem společnost získala 927 tis. nových zákazníků, čímž překonala odhady trhu ve výši 921 tis. Za celý rok pak počet nových zákazníků s paušálem dosáhl celkem 3,1 mil.
V počtu nových zákazníků s předplacenými kartami a vysokorychlostním internetem však T-Mobile odhady nenaplnil. Nových zákazníků s předplacenými kartami bylo v uplynulém kvartále 25 tis. oproti očekávaným 73 tis., počet nových zákazníků zakoupivších vysokorychlostní internet dosáhl 524 tis. ve srovnání s odhadem ve výši 560 tis.
Reakce analytiků napříč trhem byly většinou pozitivní. „Předběžné výsledky T-Mobile, které mírně překonaly konsenzus, ukazují, že společnost je orientovaná na hodnotu a stále přitahuje nové uživatele, a to i přes růst konkurence,“ hodnotil situaci John Butler z Bloomberg Intelligence.
Akcie T-Mobile (TMUS) posilují o 1,55 % na 142,13 USD.
Bloomberg, T-Mobile, Olga Švepešová Blaťáková, Fio banka, a.s.
5. ledna 2023