V byznysu jde především o peníze. Naučte se obchodovat a buďte tím, kdo přináší peníze do firmy. Obohaťte své obchodní instinkty o techniky, které jsou ověřené praxí. V kurzu se dozvíte, jak postupovat při obchodních jednáních a jak si získat popularitu u klientů. Kromě toho budete mít možnost konzultovat své obchodní případy s držitelem titulu MANAŽER ODVĚTVÍ. Zdeněk Bílek s vámi bude sdílet své úspěšné obchodní strategie, ale i své přešlapy, abyste se jim vyhnuli.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Jak se dělá byznys se Zdeňkem Bílkem Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
získáte lehkost a sebevědomí v rozhodování o tom, jak a s kým jednání vést
budete úspěšnější v obchodních jednáních, naučíte se používat slovo NE
stanete se oblíbenci klientů, protože jim nabídnete to, co potřebují
poslechnete si zkušenosti úspěšného obchodníka v interaktivní konfrontaci „Cesta k úspěchu“
Pro koho je kurz určen
Kurz Jak se dělá byznys se Zdeňkem Bílkemje určen především:
zkušeným i začínajícím obchodníkům, kteří chtějí být úspěšnější
vedoucím prodejních týmů, kteří chtějí rozvíjet dovednosti týmu
manažerům, kteří jsou součástí obchodních jednání
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
Proaktivní vytváření příležitostí - Jak rozpoznat moment ANO/NE při rozhodnutí jak dál, na které příležitosti se zaměřit a proč
Proč se obchody prohrávají? - Typické chyby v prodeji
Budování vztahů s účastníky prodejního procesu - Pochopení potřeb zákazníka a vyhodnocení vlastní pozice v porovnání s konkurenci
Obchodní schůzka se zákazníkem - Zjištění současného stavu účastníků
Prodejní návrh - Jak zjistit přidanou hodnotu pro zákazníka
Definování a komunikace návrhu - Jak zjistím přidanou hodnotu pro zákazníka a kdy a komu v jaké formě návrh předložím
Vše doplněno tréninkem na příkladech z praxe účastníků
Odborný garant a lektor
Zdeněk Bílek, manažer, lektor, kouč, ambasador
Je lesním inženýrem, který ale celou svou profesní kariéru strávil ve stavebnictví.
Byl projektantem, stavbyvedoucím, vedoucím provozu, obchodním ředitelem, generálním ředitelem a také interním lektorem.
Zdůrazňuje význam vztahů mezi spolupracovníky a také se zákazníky.
V současné době pomáhá firmám nalézt jejich konkurenční výhodu v prodejním B2B procesu.
Rád pracuje interaktivně s využitím IT nástrojů a využívá příkladů ze své obchodní a manažerské praxe pro doplnění probíraných témat.
Rád podporuje témata a aktivity spojená s dlouhodobou udržitelností.
Motivace, znalost pravidel, prostředí a vytvoření správných vztahů jsou, podle něj, základní předpoklady k dosažení úspěchu.