Reprezentujte značku zaměstnavatele tak, abyste přitáhli talenty do firmy. Jak na nábor v dnešní době? Co funguje? Co už tolik ne? Jak nastavit strategii náboru a celý náborový proces? Proces úspěšného náboru nového kolegy je alchymie. Skládá se z celé řady ingrediencí, které mohou dohromady vytvořit fungující lektvar. Recruiterka roku Zdeňka Krejčíková vám představí své zkušenosti s náborem i svou vlastní strategii výběrového řízení. Odnesete si spoustu nápadů a praktických tipů.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Náborová strategie 21. století Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
se dozvíte, jak vytvořit moderní strategii náborové komunikace a výběrového procesu
si zrevidujete vlastní proces náboru a výběrového řízení
získáte tipy, jak vylepšit nábor a výběrové řízení ve vaší společnosti
Pro koho je kurz určen
Kurz Náborová strategie 21. století je určen především:
recruiterům, kteří chtějí osvěžit a obnovit své postupy
personalistům a HR manažerům
majitelům malých firem a startupů, kde si výběr dělají sami
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
Vyplnění LinkedIn profilu
Společně si ukážeme, jak lze vyplnit LinkedIn profil, aby byl reprezentativní a kandidáti měli zájem o propojení kontaktů s naší osobou.
Navazování kontaktů
Začátky jsou těžké. Kolik máte spojení? Jak si rozšířit síť svých kontaktů a dostat se tak k více kandidátům, které můžete oslovit? Projdeme krok po kroku.
Vyhledávání kandidátů
Ukážeme si jak používat základní příkazy, díky kterým se dostanete na potenciální kandidáty.
Obsah zprávy
Rozebereme, jak napsat poutavou zprávu, která přiměje vybranou osobu přijmout Vaši žádost o propojení kontaktů.
Oslovení
Proč se zaměřit na EVP (Employer Value Proposition) a jak ji prodat kandidátům
Jak oslovení strukturovat
Definovat si cíle oslovení
Video oslovení
Díky novým technologiím si vyzkoušíme, jak vypadá video oslovení v přímém přenosu. Ukážeme si, jak mám prezentovat sebe, pozici i firmu, kterou zastupuji.
Struktura pracovního inzerátu
Jak zajistit, aby můj inzerát vynikl v šedi všech ostatních
Role recruitera ve firmě
Za co je recruiter zodpovědný?
Spolupráce s hiring manažery
Jak je co nejvíce vtáhnout do procesu
Jak eliminovat co největší počet odmítnutých nabídek
Neboli jak správně nastavit náborový proces
Video oslovení
Díky novým technologiím si vyzkoušíme, jak vypadá video oslovení v přímém přenosu. Ukážeme si, jak mám prezentovat sebe, pozici i firmu, kterou zastupuji.
Jak pracovat s bývalými zaměstnanci
Spolupráce s hiring manažery
Jak je co nejvíce vtáhnout do procesu
Jak eliminovat co největší počet odmítnutých nabídek
Neboli jak správně nastavit náborový proces
Jak pracovat s bývalými zaměstnanci
I bývalý zaměstnanci jsou nositelé firemní kultury a chodící reklamy na naší společnost
Vytvoření strategie náboru
komunikace na sociálních sítích (FB, Instagram, Youtube, LI, ...)
oslovení
kariérní stránky
psaní blogu
pracovní veletrhy
pracovní inzeráty
hodnotící weby (Glassdoor, Atmoskop, Vimvic, ...)
ambasadoři firmy
Odborný garant a lektor
Zdeňka Krejčíková, lektorka, manažerka a bloggerka
Pět let pracovala jako HR specialistka pro společnost Seznam.cz a nyní už přes 2 roky působí jako Recruitment manager v softwarové společnosti CN Group.
V HR prostředí se pohybuje od vysoké školy, učí se programovat a v recruitmentu vidí možnost, jak propojit marketing, obchod i psychologii, což jsou obory, které ji inspirují v její práci.
V minulém roce vyhrála Recruitment Academy Awards jako Recruiter roku.
Možná jste ji již potkali jako řečníka na HR konferencích: HR & Development Forum, Evolve! Summit, HRChallenge či Vývoční konferenci APPS. O své práci a tipech, co v recruitmentu vyzkoušet, se můžete dočíst na jejím blogu.