Kolegové jsou lidé, které jsme si většinou sami nevybrali, ale přesto s nimi musíme vycházet.Nevyhovující pracovní vztahy jsou velmi častým důvodem, proč lidé práci opouští. Kolegy nebo šéfa v práci si sice vybrat nemůžeme, ale to, jak nám s nimi bude, ano. Pokud odhalíme hry, které mezi sebou hrajeme, máme možnost stát se tvůrci vztahů a přestat se stavět do role oběti. Můžeme se v práci cítit podstatně líp, mít méně konfliktů a více radosti.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Manipulativní hry na pracovišti Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
pochopíte, proč vám s někým jde spolupráce skvěle „sama od sebe“ a s jiným to opakovaně nefunguje
získáte náhled na to, jaké hry hrají ti, kteří nechtějí převzít odpovědnost
se dozvíte, proč jiní lidé odpovědnost neustále přebírají a nic nedelegují
získáte nástroje, jak z her, které nás vyčerpávají a nikam nevedou, vystoupit a stát se tak tvůrcem vztahů, nikoliv jejich obětí
Pro koho je kurz určen
Kurz Manipulativní hry na pracovištije určen především:
všem, kteří chtějí zlepšit své pracovní vztahy
všem, kteří chtějí spolupracovat bez manipulativních her a bojů
manažerům, kteří potřebují rozklíčovat konflikty v týmu a najít řešení, co s tím
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
Vědomé x nevědomé prožívání pracovních i jiných vztahů
Funkční přesvědčení a základní postoje vedoucí ke změně ve vztazích
Transakční analýza (rodič, dítě, dospělý) aneb proč někteří lidé nechtějí nést odpovědnost a jiní přebírají odpovědnost za druhé a neustále se přetěžují
Hra o třech rolích
1) Role oběti – jak ji rozpoznat, zisky a ztráty, jak s obětí komunikovat a nenechat se vmanipulovat do hry
2) Role zachránce - jak ji rozpoznat, zisky a ztráty, jak se zachráncem komunikovat a nenechat se vmanipulovat do hry
3) Role kata - jak ji rozpoznat, zisky a ztráty, jak s katem komunikovat a nenechat se vmanipulovat do hry
Identifikace jednotlivých rolí v pracovním i běžném životě, práce s konkrétními případy klientů kurzu
Trénink je koncipovaný jako střídání výkladu s individuální prací na konkrétních zakázkách pomocí technik z koučování, NLP a osobních zkušeností z kurzů a praxe.
Odborný garant a lektor
Zuzana Hanáková, lektorka rozvoje soft skills
Je lektor, kouč a psychoterapeut (v oblasti závislostí).
Svou lektorskou činnost, které se věnuje od roku 2007, staví na manažerských zkušenostech (vedení obchodního týmu – společnost top vision, vedení produkčního týmu v oblasti vzdělávání – společnost top vision, vedení jazykové školy – Empire).
Působila jako lektor a kouč pro střední management v České Spořitelně.
Ve svých kurzech propojuje tyto zkušenosti s odbornými znalostmi v oblasti psychoterapie a koučování.
Po studiu UTB ve Zlíně (obor marketingové a sociální komunikace) absolvovala pětiletý sebezkušenostní výcvik v integrativní psychoterapii (Skálův Institut – SUR program), dále certifikovaný roční výcvik Koučink jako umění.
Věnuje se prožitkovým technikám, práci s tělem a reflexi.
Čerpá z osobních zkušeností z vedení kurzů pod záštitou Prázdninové školy Lipnice.
Kromě lektorské činnosti a psychoterapeutické práce přednáší pro veřejnost a školy na téma Závislosti ve vztazích - jak vést děti k odpovědnosti a samostatnosti a téma Závislosti v partnerství.
její vášní jsou témata týkající se vztahů, komunikace, práce s vědomím sebe sama a využívání vlastního potenciálu.