Intrapreneurship spočívá v tom, že myslíte a jednáte jako podnikatel, ačkoliv pracujete pro organizaci. Intrapreneur, který se snaží prosadit své nápady uvnitř firmy, může narazit na mnoho překážek od posměchu ve stylu „to je ten naivní snílek, co pořád vymýšlí něco nového“ až po postoj „takhle jsme to dělali vždycky, tak proč to měnit“. V kurzu se dozvíte, jak přesvědčit své kolegy, svého šéfa, finančního ředitele nebo všechny dohromady o tom, že váš nápad stojí za vyzkoušení. Vypilujete své argumenty, naučíte se testovat předpoklady, vyhodnocovat rizika a prezentovat své projekty tak, aby měly šanci ve firmě uspět.
Více se o tomto kurzu dozvíte na Top Vision blogu zde.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Myslete jako podnikatel s Margaretou Křížovou Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
se dozvíte, jak o svém firemním podnikatelském nápadu přemýšlet a zjistit, jestli TO stojí za to
zjistíte, jak a na co se ptát při vyhodnocování příležitosti z pohledu firmy
získáte návod, jak nápad prezentovat uvnitř firmy
pochopíte, komu nápad prezentovat a kdy (načasování je alfa a omega úspěšných projektů)
se naučíte vyhodnotit svoje osobní rizika a rozpoznat, zda jít s kůží na trh nebo zůstat v teple bezrizikové zóny
Pro koho je kurz určen
Kurz Myslete jako podnikatel s Margaretou Křížovouje určen především:
inovátorům uvnitř firmy
business development manažerům
vlastníkům malých firem
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
1. Mám nápad
reality check – nadšení a euforie versus realita
nápad „mimo mísu“ může být pro firmu poklad, najděte argumenty (změny trhu, tržní cyklus, krize odvětví, regulace odvětví, vertikální příležitosti, atd.)
2. Průzkum trhu
co se děje v odvětví a na trhu
co se děje na vnitřním „firemním trhu“ neboli jaká je nálada uvnitř firmy
diplomacie a komu, jak a kdy prezentovat
3. Testování předpokladů a rizik projektu
co se musí stát, aby byl projekt úspěšný
co se nesmí stát, aby byl projekt úspěšný
co můžeme ovlivnit
jaká je pravděpodobnost, že se to skutečně stane
4. Prezentace projektu
co to je, co to řeší a jak se to dá udělat
zdroje – lidi, znalosti, peníze
finanční plán
časový rámec
konkrétní, měřitelný výsledek
interní PR projektu
5. Plán realizace – road map
kde jsme, kam chceme jít a jak se tam dostaneme
dílčí plány, milestones, měřitelné dílčí výsledky
tým
časový harmonogram
rozdělení rolí, odpovědnosti, rozhodovací pravomoci
reporting
Odborný garant a lektor
Margareta Křížová, Head of Business Advisory and M&A
Radí lidem v podnikání. Netvrdí, že má patent na rozum, takže pokud podnikáte ve výrobě letadel nebo mikročipů, na rovinu říká, že vám neporadí, protože tomu nerozumí.
Je jednou ze zakládajících partnerek CEAG, kde zodpovídá především za strategii, business development a poradenství v rámci fúzí a akvizic a spolupracuje s fondy private equity, strategickými investory a vlastníky společností.
Jako investorka účinkovala v pořadu Den D České televize, na Rádiu ZET moderuje pořad Podnikání od A do ZET a také píše blog, kde občas radí a tu a tam sdílí‚ veselé historky‘ z podnikání.
Vystudovala mezinárodní a veřejné vztahy na Škole mezinárodních a veřejných vztahů a Executive Masters of Business Administration na ESCEM School of Business and Management / University of New York / Prague.
A úplně původně vystudovala hotelovou školu, takže je zřejmé, že ráda vaří a má ráda dobré jídlo.