Influencer marketing je dnes součástí marketingu přes 60 % značek. A pozornost mu začíná věnovat i veřejnost a úřady. Označování příspěvků není jediná patálie, kterou byste v influencer marketingu měli řešit. Spolupráce je často podceněná na obou stranách barikády a pocit, že „jsem nedostal, co jsem zaplatil" na sebe nenechává dlouho čekat. Co se podceňuje nejčastěji? Mrkneme na to věcně, prakticky a způsobem, který si budete dlouho pamatovat. Bez paragrafů.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Právo a influencer marketing Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
se mrkneme, kudy vedou hranice zákona v oblasti influencer marketingu
probereme nejčastější omyly marketérů, influencerů, veřejnosti i značek
se zaměříme na pasti, které jsou v praxi nejčastější – aby se nestaly i Vám
bezbolestně, vtipně a věcně
Pro koho je kurz určen
Kurz Právo a influencer marketing je určen především:
marketérům
influencerům
majitelům firem
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
Influencer reklama aneb nepodlehněme honu na čarodějnice
Co je reklamou a co ještě soukromým příspěvkem influencera?
Je rozdíl mezi dárkem a finanční odměnou?
Jak na označování reklamy a jaké postihy (komu) hrozí?
Sponzoring, product placement a blogy
Autorská práva aneb když už si to zaplatíte...
Co je a co není autorské dílo
Licence, úpravy a sdílení příspěvků na sociálních sítích právně správně
Pravidla jednotlivých sociálních sítí (Instagram, Facebook, LinkedIn, Youtube, Twitter)
Obsah příspěvků – co by měl vědět váš influencer. A vy taky.
Jak na obsah fotek a nejčastější právní pasti při tvorbě příspěvku
Děti v příspěvcích influencera
Tvrzení o produktu aneb chůze po hraně při reklamách na kosmetiku, výživové doplňky a další specifické zboží
Nekalá soutěž
Ochrana osobnosti aneb bublina zvaná GDPR
Zachycení osob v příspěvcích
Cílení reklamy
Soutěže a jak na to, aby vaše data byla opravdu vaše
Smlouva – mít, či nemít?
Kdy je fajn mít smlouvu a kdy je to kontraproduktivní
Na co ve smlouvě nezapomenout – nejčastější komplikace v praxi
Odborný garant a lektor
Petra Dolejšová Advokátka, školitelka v oblasti práva
"Jsem advokátka a specializuji se na právo v marketingu, e-commerce svět, ochranu značky a osobnosti. Za svou praxi jsem proškolila přes 12 000 marketérů a podnikatelů, stovkám firem jsem pomohla právní patálie vyřešit. Při předávání know-how vynechávám paragrafy a na jejich místo sázím příklady z praxe způsobem, který vás bude bavit."