Při každodenním kontaktu s nespokojenými a nepříjemnými klienty není snadné být v klidu a nad věcí. Ale jde to. Chcete vědět jak? Vedete jeden hovor za druhým? Máte s klienty několik schůzek denně? Musíte navolávat klienty nové? Jste často v situaci, že už toho máte nad hlavu? Myslíte na práci i doma? Práce operátora nebo obchodníka, která je založená na intenzivním kontaktu s klienty, kteří jsou často nespokojeni, je velmi náročná. Odpovídat celý den na dotazy, prodávat nové služby, vyrovnávat se s odmítnutím a udržet si při tom všem proklientský přístup a sympatický tón, nemusí být zrovna jednoduché. O to důležitější je pracovat především sami se sebou a udržovat si duševní pohodu. Naštěstí existuje několik základních psychohygienických technik a principů, které vám v tomto mohou pomoci. Na tomto kurzu si je ukážeme a některé i vyzkoušíme.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Psychohygiena pro operátory a obchodníky Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
objevíte a osvojíte si pět jednoduchých pravidel pro životní pohodu
si vytvoříte nadhled nad každodenní rutinou a nový pohled na obtížné situace
se naučíte ošetřit své emoce před, při a po rozhovoru s klientem
posílíte svou schopnost pracovat v neustálých změnách i nalézat nové impulsy ve stereotypní práci
dostanete příležitost najít v sobě klid a životní rovnováhu
Pro koho je kurz určen
Kurz Psychohygiena pro operátory a obchodníky je určen především:
pracovníkům zákaznických center, obchodníkům a všem dalším, kteří pracují výkonově, s důrazem na zvyšující kvalitu i kvantitu jejich práce
všem, kteří chtějí mít úspěchy v zaměstnání a radost ze života
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
Základy psychohygieny
proč je psychohygiena tak důležitá
5 jednoduchých principů duševní hygieny
ohrožující faktory vnější i vnitřní (stres, „muset“, vnitřní neklid)
osobnostní typy (temperament), životní styly (workoholismus) a psychohygiena
Zavádění pravidel psychohygieny do každodenního života
s čím začít, na co se těšit, jak to naplánovat a jak vydržet
proč každodenně, na co se připravit, co překonat, čím si pomoci
jak si uvědomovat výsledky, jak se odměňovat, jak ukotvovat zkušenosti
Odborný garant a lektor
Eva Marková, trenérka soft skills, mentorka a koučka
V oblasti celoživotního vzdělávání a rozvoje dospělých pracuje od roku 2005.
Léta strávená v korporátním prostředí spolu se studiem humanitních věd jí dala bohaté zkušenosti i znalosti o lidském myšlení, prožívání a chování.
Učila obchodníky, jak lépe prodávat, manažery, jak je účinněji motivovat, vymýšlela nové procesy a přístupy v rámci firemní kultury, nastavovala pravidla interní komunikace, zaváděla nové obchodní strategie…
Poznala, za jakých podmínek lidé jsou lidé v práci spokojení, a tudíž i výkonní.
Od roku 2013 je nezávislá lektorka, koučka a mediátorka.
Lektorsky se zaměřuje na osobnostní růst, práci s emocemi, komunikační, prezentační, manažerské dovednosti, výcvik nových lektorů, nebo rozvoj talentů v rámci dlouhodobých vzdělávacích programů.
Její specializací je psychologie komunikace, která prolíná všemi rozvojovými aktivitami.
Vystudovala Filosofickou fakultu Univerzity Karlovy a absolvovala řadu specializovaných kurzů a výcviků.