Klient si může dovolit cokoliv, konzultant byl měl cokoliv zvládnout. Naučte se komunikovat s náročnými klienty. Zákaznická zkušenost významně ovlivňuje celkové vnímání společnosti a její značky. Proto je potřeba věnovat pozornost tréninku konzultantů, kteří by měli umět komunikovat i s velmi náročnými klienty. Právě profesionální péče o zákazníky a způsob řešení jejich problémů rozhoduje o jejich spokojenosti a loajalitě. Profesionální konzultant by měl být schopen vytvořit dobrý první dojem, rychle pochopit potřeby zákazníka a vyřešit jeho požadavek. Současně by měl být připraven na obtížné situace spojené se stížnostmi a reklamacemi.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Profesionální zákaznická péče Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
se zlepšíte v profesionální komunikaci se zákazníky
se naučíte používat jednoduchou a srozumitelnou strukturu rozhovoru
si procvičíte základní typy rozhovorů v modelových situací
získáte praktické návody, jak zvládat náročnější situace v rozhovorech
Pro koho je kurz určen
Kurz Profesionální zákaznická péče je určen především:
pracovníkům péče o zákazníky
konzultantům call center, informačních center, …
pracovníkům reklamačních oddělení
technikům, kteří řeší poruchy funkčnosti a jiné krizové situace v praxi
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
Zaměřeno na zákazníky
zákazníci (interní, externí) jejich význam
očekávání zákazníků a momenty pravdy
vymezení obtížných situací v praxi účastníků
Zásady efektivní komunikace se zákazníky
význam prvního dojmu
vhodné/nevhodné výrazy
přesvědčivá mimoslovní komunikace
Profesionální struktura rozhovoru
profesionální zahájení hovoru
analytická fáze – vedení hovoru efektivními otázkami
návrh řešení a přesvědčivá argumentace
pozitivní závěr rozhovoru
Náročné situace v rozhovoru
jak uklidnit rozčílené zákazníky
empatická asertivita v řešení náročných situací a obrana proti manipulaci
účinné tipy pro zvládání stresových situací v praxi
Aplikace do praxe účastníků
nejčastější chyby a jak jim předejít
nácvik reálných situací z praxe
Odborný garant a lektor
Jitka Patríková, konzultantka a koučka v oblasti lidských zdrojů
Absolvovala studium na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v oboru Výchova a vzdělávání dospělých.
Zkušenosti z oblasti vzdělávání dále získávala na zahraničních stážích v Brightonu, Paříži, Budapešti a Singapuru, kde prohlubovala své dovednosti.
V roce 2000 získala Certifikát pro tréninkovou praxi (CIPD, Londýn) a Certifikát Profiles Int.
Pracovní zkušenosti získala v ČSA, kde pracovala jako koordinátorka výcviku, interní lektorka a zástupkyně ředitele Výcvikového střediska.
Další prací prošla ve společnosti Eurotel Praha jako specialista pro interní trénink a motivaci a také pro ISM CZ a.s. jako senior trenér/konzultant.
Od roku 2001 působí jako nezávislá lektorka, konzultantka a koučka. Je členkou Mezinárodní asociace koučů (ICF).
Specializuje se především na poradenství a vytváření tréninkových programů v oblastech hodnocení a rozvoje osobnosti, prodeje, péči o zákazníka, budování týmů a změny firemní kultury, manažerské techniky a dovednosti, analýzy tréninkových potřeb, tréninku trenérů a koučinku.