Naučte se používat osvědčené metody pro dosahování úspor v nákupu. Úspěšný nákup materiálu, investic, oprav či služeb má velký potenciál přispívat k efektivnímu hospodaření firmy. Snižujte náklady ve své firmě prostřednictvím využití potenciálu nákupu. Vytvořte si efektivní strategii nákupu a naučte se používat osvědčené způsoby dosahování úspor v nákupu.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Náklady a úspory v nákupu Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
si osvojíte různé způsoby zapojení nákupu do plánování a vyhodnocování nákladů firmy
poznáte osvědčené metody snižování nákladů ve firmě s využitím nákupu
se seznámíte s řadou ukazatelů výkonnosti nákupu a naučíte se je vyhodnocovat
získáte praktické návody, rady a tipy na dosažení úspor v nákupu
Pro koho je kurz určen
Kurz Náklady a úspory v nákupu je určen především:
nákupčím
manažerům nákupu
pracovníkům finančních oddělení
finančním manažerům
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
Role nákupu při hledání možností úspor
struktura nákladů
nákup a rozpočet
zapojení nákupu do přípravy rozpočtu jako významný zdroj úspor
možnosti úspor
role nákupu při hledání a realizaci příležitostí k úsporám ve firmě
Strategické řízení nákupu pro dosahování úspor
management výdajů společnosti
strategický vs. operativní přístup k hledání úspor v nákupu
vliv spolupráce jednotlivých útvarů a nákupu na výši úspor
eliminace nahodilých nákupů
Výkonnost nákupu a její hodnocení
řízení výkonnosti nákupu
klíčové ukazatele výkonnosti nákupu
Odborný garant a lektor
Karel Otýs, expert na firemní nákup a B2B obchod
Přijďte si osvojit postupy a metody pro dosahování úspor a zvyšování výkonnosti nákupu, které byly ověřeny v praxi jako úspěšné a fungující.
Celý profesní život se věnuje B2B obchodu a nákupu.
Pracoval jako B2B obchodník, krizový manažer i šéf firemního nákupu (ve skupině Czech Coal, a.s.).
Posledních 8 let se věnuje vzdělávání a rozvoji nákupních a obchodních týmů a propojování světa firemního nákupu a obchodu.
Ve své práci spojuje unikátní praktické know-how s potenciálem nákupních a obchodních týmů.
Díky tomuto spojení se mu daří zvyšovat výkonnost a zlepšovat efektivitu obchodních a nákupních procesů i zlepšovat výsledky vyjednávání.
Poměrně úzká specializace mu umožňuje věnovat se kurzům a jejich přípravě opravdu důkladně a intenzivně.
Vede je spíše jako praktické workshopy, zaměřené především na aplikaci znalostí a dovedností do konkrétní praxe účastníků.
Proto pracuje výhradně s praktickými situacemi účastníků, případně příklady z jejich oboru.
Mezi jeho klienty patří nadnárodní korporace, velké, střední i rodinné firmy ze všech oborů.