Chcete přijít, vidět a zvítězit jako Julius Caesar? Jděte na to psychologicky. Obchody se primárně neuzavírají mezi firmami, ale mezi lidmi. Proto se v tomto kurzu budeme zabývat psychologií, technikami obchodní interakce a budováním pozitivních emocí. Budeme diskutovat o konkrétních případech, kdy používat open ended questions a kdy closing questions. Detailně si probereme jednotlivé fáze vyjednávání z našeho i klientova pohledu. Identifikujeme překážky, které nás mohou potkat, a způsoby, jak je překonat. Budeme diskutovat, jak prezentovat value proposition, vzbudit zájem zákazníků a nebavit se jen o ceně.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Psychologie obchodního vyjednávání Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
detailně pochopíte psychologii interakce mezi lidmi
porozumíte jednotlivým fázím obchodního jednání a naučíte se ho úspěšně řídit
poznáte metody a techniky, jak budovat pozitivní emoce během jednání
se dozvíte, jak analyzovat signály během jednání a aplikovat je na vaše value proposition
identifikujete překážky během jednání a osvojíte si metody a techniky jejich překonání
porozumíte rozdílům v jednání na různých úrovních (od referenta až po prezentaci představenstvu) a poznáte techniky, jak tato jednání úspěšně vést
Pro koho je kurz určen
Kurz Psychologie obchodního vyjednávání je určen především:
členům top managementu a středního managementu
expertům a mladým talentům, kteří mají kariérní ambice
obchodním a marketingovým profesionálům
pracovníkům nákupu
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
Principy efektivní komunikace
Verbální versus neverbální komunikace, aktivní naslouchání (active listening)
Bariéry efektivní komunikace a jak je překonat
Emoční inteligence, její vliv na úspěšné jednání
Fáze obchodního jednání
AIDDA model a jeho aplikace
Features/Benefits a techniky využití
Jak budovat pozitivní emoce, buyer's regret syndrom a techniky jeho překonání
4 Harvard Principles of Negotiations
Překážky jednání, jak je poznat a jak je překonat
Specifika jednání na různých úrovních, metody, techniky, cvičení
Q&A, závěr
Odborný garant a lektor
Miroslav Focht, Retired International Top Executive, expert v oblasti Leadershipu, řízení firem, strategii a obchodu
Po studiu na pražské technice získával další vzdělání na prestižních britských a amerických universitách (Harvard, Cranfield, Warwick, US Military Academy West Point, MBA na Sheffield University atd), a mnoha dalších kurzech a seminářích.
Jeho kariéra v posledních 30 letech se dá rozdělit do dvou částí – 10 let působil v businessu Venture Capital (ICS Inc, USA) jako Project Director a od roku 1995 v globální funkci Vice President & Chief Analyst.
Posledních 20 let pracoval pro mezinárodní strojírenskou firmu kotovanou na londýnské burze (IMI plc) v pozicích Generální ředitel, Managing Director Central & Eastern Europe a od roku 2013 jako President Europe, Middle East & Africa a člen globálního představenstva.
Jeho specializace vyplývá z mého vzdělání a profesního backgroundu – Leadership, řízení businessu, rozvoj lidí a důraz na etické aspekty businessu Lektorské činnosti se věnoval vždy, ať už formou mentoringu, vystupováním na otevřených kurzech a business konferencích po celém světě.
Jeho lektorský přístup spočívá ve skloubení teorií a modelů z univerzit a zkušenostmi, které byly prověřeny praxí.
Je velký fanda podpory kritického myšlení, konstruktivního střetu různých názorů a diskuze.
Ukázat celý text
Termín konání
22. dubna 2021 (čtvrtek)
Místo konání
On-line Sledujte kurz z pohodlí Vaší práce nebo domova prostřednictvím internetu
Obsaženo v ceně
V ceně kurzu Psychologie obchodního vyjednávání je obsaženo:
získání certifikátu o absolvování
studijní materiály
občerstvení
Přihlášení na akci
Na kurz Psychologie obchodního vyjednáváníse můžete přihlásit následujícím způsobem:
zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz
objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin: