Právo a marketing. Někdy je potřeba si mezi nimi vybrat. Víte jak? V kurzu se podíváme na to, kde marketéři dělají nejčastější chyby, které končívají u právníků. Vysvětlíme si nejčastější omyly týkající se práva v marketingu. Ukážeme si, jakou cestou jít, abyste při tvorbě kampaní nemuseli vybírat mezi dobrým nápadem a zákonem. Celý den vám přinese tolik AHA momentů, že na něj budete ještě dlouho vzpomínat.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Právo v marketingu Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
se seznámíte s nejčastějšími chybami, kterých se marketéři dopouštějí
zjistíte, kde všude si dávat pozor na autorská práva
se dozvíte, co je nekalá soutěž a jak se do ní nenamočit
budete vědět, jak si poradit s ochranou osobních údajů
Pro koho je kurz určen
Kurz Právo v marketingu je určen především:
marketérům
kreativcům
majitelům firem
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
Autorská práva online i offline
Co je to autorské dílo, kde začíná a kde končí inspirace?
Jsou vámi poptané grafiky, fotky a videa opravdu vaše?
Použití děl v online prostředí a jeho specifika
Práva na sociálních sítích
Používání cizího obsahu bez licencí a souhlasů
Nekalá soutěž aneb pojďme se projít po hraně
Co je to nekalá soutěž a proč by vás to mělo zajímat?
Free ride, parazitování, zlehčování, klamání – kudy vedou hranice
Pravidla pro používání různých symbolů
Kampaně, o kterých se mluví z pohledu marketingu a práva
Ochrana značky v reklamě – kudy vede hranice „jen vašeho"?
Pravidla pro používání cizích log ve vlastní reklamě
Doménové spory
PPC spory – co je a co není legální a jak se bránit
Reference a recenze
Influencer marketing letem světem
Co je a co není reklama ve světě sítí?
Nejčastější právní pasti ve spolupráci s influencerem a na co ve smlouvě nezapomenout
Ochrana osobnosti aneb bublina zvaná GDPR
Práce s osobními údaji v oblasti online i offline marketingu – jak na věc
Jaké softwary (ne)používat a proč
Soutěže
Eventy
Odborný garant a lektor
Petra Dolejšová Advokátka, školitelka v oblasti práva
"Jsem advokátka a specializuji se na právo v marketingu, e-commerce svět, ochranu značky a osobnosti. Za svou praxi jsem proškolila přes 12 000 marketérů a podnikatelů, stovkám firem jsem pomohla právní patálie vyřešit. Při předávání know-how vynechávám paragrafy a na jejich místo sázím příklady z praxe způsobem, který vás bude bavit."