B2B marketing je jiný. Zjistěte, jak získat více zákazníků. B2B, tedy obchodní vztah, ve kterém nehledáte jako klienty koncové zákazníky, ale firmy, je specifický. Tento kurz vám odhalí specifika B2B marketingu a přiblíží, jak vytvořit strategii lead managementu, proč se věnovat generování leadů jako nových obchodních příležitostí a jak správně aplikovat lead nurturing.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz B2B marketingová strategie Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
se dozvíte, jak vytvořit funkční B2B marketingovou strategii
pochopíte, co je lead, prospect a jak na ně
zjistíte, jak správně aktivovat plán pro generování leadů
si uvědomíte, proč se musí marketing starat o nové obchodní příležitosti i po vyplnění kontaktního formuláře
objevíte, co je lead nurturing a jak ho správně používat
Pro koho je kurz určen
Kurz B2B marketingová strategie je určen především:
specialistům v B2B marketingu
manažerům v oblasti obchodu a marketingu
majitelům B2B firem
B2B startupistům
všem, kteří se zajímají o B2B marketing
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
vysvětlení základních pojmů
B2B versus B2C
segmentace v B2B
tvorba B2B strategie
měření leadů
generování leadů a lead management
efektivní lead nurturing
NPS, up-sell a cross-sell
nástroje pro lead management
tipy, triky, hacky
úspěšné strategie a kampaně
Odborný garant a lektor
Jindřich Jíra, poradce a konzultant v oblasti digitálního marketingu
Je zakladatelem Lead Magnetu, který pomáhá firmám s digitálním marketingem, zejména v oblasti generování leadů, zvyšování konverzí a prodejů, nurturingu a budování značky.
V oblasti obchodu a marketingu se pohybuje více než 12 let.
Vystudoval marketingovou specializaci na Vysoké škole ekonomie a managementu.
Vedl produktové a marketingové aktivity společnosti MusicJet, řídil marketingové oddělení společnosti Netmail zahrnující koordinaci marketingu v celém regionu CEE a jako člen managementu největší české digitální agentury Acomware měl na starosti marketing a business development.
Dlouhodobě se specializuje na digitální marketing, B2B leady, jejich generování, správu a nurturing a účinné propojení obchodu a marketingu.
Je příznivcem praktického a efektivního marketingu, který je řízený daty.
Má rád agilní přístup, jak ve strategii a plánování, tak v exekutivě.
Ukázat celý text
Termín konání
20. dubna 2021 (úterý)
Místo konání
On-line Sledujte kurz z pohodlí Vaší práce nebo domova prostřednictvím internetu
Obsaženo v ceně
V ceně kurzu B2B marketingová strategie je obsaženo:
získání certifikátu o absolvování
studijní materiály
občerstvení
Přihlášení na akci
Na kurz B2B marketingová strategie se můžete přihlásit následujícím způsobem:
zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz
objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin: