Položte základy své vlastní manažerské strategie, na nichž budete dál stavět. Někdo je rozeným vůdcem, jiný bojuje s nejistotou. Nikdo není perfektním manažerem od prvního dne ve funkci. Mnoha začátečnickým chybám však můžete předejít. Seznamte se s praktickými nástroji, které vám roli začínajícího manažera usnadní – ať už jde o individuální přístup k zaměstnancům, delegování úkolů, snižování demotivace či řešení konfliktů. Otestujte si své schopnosti a odhalte oblasti, které potřebujete rozvíjet.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Manažer na startovní čáře I. Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
zjistíte, jaké předpoklady pro manažerskou práci máte a na čem musíte dále pracovat, abyste byli úspěšní
osvojíte si užitečné nástroje pro vedení lidí a zvýšíte svou sebedůvěru v manažerské roli
poznáte zásady asertivní komunikace a manažerského rozhodování a zlepšíte nejen komunikaci, ale i schopnost delegovat
naučíte se identifikovat demotivátory v práci zaměstnanců a jejich odstraněním zvýšíte jejich spokojenost
Pro koho je kurz určen
Kurz Manažer na startovní čáře I. je určen především:
začínajícím manažerům
zaměstnancům, kteří z role spolupracovníka přecházejí do role nadřízeného
začínajícím podnikatelům
zakladatelům start-upů
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
1. Den
Manažer v hlavní roli
pozice manažera – nejčastější chyby, kterých se dopouštějí začínající manažeři
budování sebevědomí a sebedůvěry manažera
z kolegy nadřízeným – změna rolí a její úskalí
individuální komunikace manažera se zaměstnanci - typologie zaměstnanců
Manažerské kompetence
stanovení správného stylu vedení pomocí faktorů důvěry
delegování úkolů – určování pravomocí a odpovědnosti
sebereflexe - jak požádat zaměstnance o zpětnou vazbu
jak odhalit v práci zaměstnanců pracovní demotivátory a jak je odstranit
2. Den
Řízení a organizování práce = práce s emocemi a předcházení konfliktů
jak pracovat s vlastními emocemi při vedení lidí a udržte si autoritu
jak pracovat s emocemi zaměstnanců a nevytvářet si domněnky
předcházení konfliktům - vnímání varovných signálů a práce s polaritou
Asertivita a řešení konfliktních situací
asertivní komunikace a její pravidla
jak asertivně vyjádřit postoj manažera a nenechat se manipulovat
konstruktivní kritika – jak pojmenovat chyby a pomoci k jejich nápravě
poskytování zpětné vazby zaměstnancům - jakých chyb se vyvarovat
Odborný garant a lektor
Martin Zbránek, trenér soft skills
Pracoval jako manažer interního vzdělávání ve společnosti American Restaurants, s. r. o., kde se podílel také na vedení assessment center.
Absolvoval například kurzy leadershipu na AmRest University of Leadership Wrocław a v Mezinárodní škole koučinku v Praze.
Od roku 2008 se věnuje lektorské činnosti, personalistickému poradenství a koučování.
Jeho hlavní lektorskou specializací je leadership, firemní mezilidské vztahy a komunikační dovednosti.
Při vedení kurzů se opírá o principy Kolbeho systému učení, vysoké míry aktivizace a intenzivního zapojení účastníků.
Důraz klade na dostatečný prostor pro zpětnou vazbu od lektora k účastníkům a naopak.