Kde nejsou žádné překážky, tam není žádný pokrok. Doveďte projekt do cíle navzdory turbulencím. Snem snad každého manažera nebo projektového vedoucího je projekt, který má na začátku přesné zadání, probíhá hladce bez nepříjemných překvapení a je dokončen bez překročení stanoveného deadlinu nebo budgetu. Realita je obvykle jiná: plno změn, rizik i případných krizových situací. V tomto kurzu se dozvíte, jak tyto faktory nejen efektivně zvládnout, ale i využít ve prospěch projektu.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Projektové řízení v čase turbulencí Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
si osvojíte techniky pro řízení změn a rizik
se seznámíte s přínosy procesního řízení změn a rizik
se dozvíte, jaké jsou role jednotlivých účastníků projektu v řízení změn a rizik
se obeznámíte s typickými zdroji rizik a změn na projektech
se naučíte identifikovat projevy krize na projektu
se seznámíte s procesem řízení krize a jeho přínosy
významnou část kurzu věnujeme případové studii, v níž si vyzkoušíte uvedené techniky a postupy na příkladech z praxe
Pro koho je kurz určen
Kurz Projektové řízení v čase turbulencí je určen především:
projektovým vedoucím, kteří se chtějí zdokonalit v řízení změn, rizik a krizí
manažerům a majitelům firem, kteří si chtějí osvojit projektové přístupy a využívat je ve své práci
každému, kdo se chce naučit, jak řídit rizika, změny a krize na projektech
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
Řízení změn
důvody pro změny na projektech
proces řízení změn, registr změn
základní činnosti a role v řízení změn
přínosy procesního řízení změn
případová studie
Řízení rizik
oblasti zdrojů rizik
princip a proces řízení rizik, registr rizik
role členů týmu v řízení rizik
případová studie
Krizový management
co je a jak se pozná krize na projektu
jednotlivé kroky při řešení krize
případová studie
Odborný garant a lektor
Zuzana Růžičková, specialista na projektové řízení, business management a vedení lidí
Vystudovala matematické inženýrství na Fakultě jaderné a fyzikálně inženýrské.
V roce 2001 získala certifikaci Project Management Professional, kterou ji udělil Project Management Institute v USA.
V počátcích své kariéry pracovala jako databázový specialista a programátor v organizacích státní správy, zdravotnictví a bankovnictví, poté jako IT manažer na Ministerstvu obrany ČR.
19 let působila ve firmě Hewlett Packard v různých rolích na lokální, regionální i celosvětové úrovni. Nejprve jako projektová vedoucí, dále jako vedoucí projektové kanceláře a později jako business manažer se zodpovědností za prodej i dodávky softwarových řešení v regionu střední a východní Evropy.
Od roku 2017 pracuje jako nezávislý konzultant, školitel a mentor.
Lektorská činnost byla součástí její pracovní náplně po celou dobu působení v Hewlett Packard, a to nejen interně, ale také externě pro zákazníky firmy.
V posledních letech se lektorské a mentorské činnosti věnuje intenzivně jako nezávislý konzultant.
Při své práci klade důraz na sdílení zkušeností z praxe a na práci s případovými studiemi.