Vyjednávání s firemními zákazníky je stále náročnější. Připravte se a získejte konkurenční výhodu. Srozumitelná, přesvědčivá a zajímavá obchodní prezentace zaměřená na užitek pro zákazníka je zásadním krokem pro získání pozornosti a zájmu zákazníka a následné uzavření obchodu. Stejně tak vyjednávání s firemními zákazníky prochází revolučními změnami a vyžaduje si od obchodníka zcela novou sadu znalostí a dovedností. Provedeme vás nástrahami obchodní prezentace a vyjednávání s firemními zákazníky tak, abyste se stali úspěšnými v uzavírání obchodů. Vyzkoušíte si své schopnosti při praktickém tréninku modelových situací a získáte cenná doporučení od špičkového lektora s bohatými zkušenostmi z nákupu i obchodu.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Obchodní prezentace a vyjednávání s firemními zákazníky Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
stanete úspěšnějšími v jednání s firemními zákazníky
získáte sebejistotu, přesvědčivost a naučíte se plně využívat svůj potenciál
se naučíte převést vaše výhody na skutečný užitek pro zákazníka a získat náskok před konkurencí
si vše vyzkoušíte na příkladech z vaší praxe
Pro koho je kurz určen
Kurz Obchodní prezentace a vyjednávání s firemními zákazníkyje určen především:
obchodníkům a prodejcům
všem profesím, které přicházejí do kontaktu s firemním zákazníkem
obchodním ředitelům a managementu firem
všem, kteří chtějí posílit své vyjednávací schopnosti a umění obchodní prezentace v B2B segmentu
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
1. Den
Obchodní prezentace
úspěšná struktura a průběh obchodní prezentace krok za krokem
jak zaujmout zákazníka a získat jeho plnou pozornost hned v úvodu
zvládání námitek během prezentace
Skutečný užitek pro zákazníka jako klíčový faktor úspěchu prezentace
jak úspěšně vyvolávat potřeby u firemních zákazníků
přeměna výhod dodavatele na užitek pro zákazníka
jak řešit situaci, kdy vás zákazník srovnává s konkurencí
Změny ve vyjednávání v B2B obchodu 21. století
posilování role přípravy a její využití při vyjednávání
posilování kompetence a počtu vyjednavačů na straně firemního zákazníka
rostoucí segmentace vyjednávacích stylů
2.Den
Techniky a průběh vyjednávání s firemními zákazníky
obsah přípravy a její využití při jednání
jaký zvolit postup pro úspěšné vyjednávání – krok za krokem
typické námitky firemních zákazníků a jak si s nimi poradit
Psychologické faktory vyjednávání
jak poznat, o co zákazníkovi skutečně jde
využití osobnostního profilu zákazníků
další specifické psychologické aspekty vyjednávání s firemními zákazníky
Trénink skutečných jednání a prezentací
intenzivní video trénink reálných vyjednávacích situací
společný rozbor, odstraňování překážek a hledání příležitostí pro využití vyjednávacích dovedností v praxi
pokročilé tipy a triky pro jednání s firemními zákazníky
Odborný garant a lektor
Karel Otýs, expert na firemní nákup a B2B obchod
Celý profesní život se věnuje B2B obchodu a nákupu.
Pracoval jako B2B obchodník, krizový manažer i šéf firemního nákupu (ve skupině Czech Coal, a.s.).
Posledních 8 let se věnuje vzdělávání a rozvoji nákupních a obchodních týmů a propojování světa firemního nákupu a obchodu.
Ve své práci spojuje unikátní praktické know-how s potenciálem nákupních a obchodních týmů.
Díky tomuto spojení se mu daří zvyšovat výkonnost a zlepšovat efektivitu obchodních a nákupních procesů i zlepšovat výsledky vyjednávání.
Poměrně úzká specializace mu umožňuje věnovat se kurzům a jejich přípravě opravdu důkladně a intenzivně.
Vede je spíše jako praktické workshopy, zaměřené především na aplikaci znalostí a dovedností do konkrétní praxe účastníků.
Proto pracuje výhradně s praktickými situacemi účastníků, případně příklady z jejich oboru.
Mezi jeho klienty patří nadnárodní korporace, velké, střední i rodinné firmy ze všech oborů.