Naučte se úspěšně organizovat a vykonávat nákupní činnosti. Efektivní nákup spočívá především ve správném nastavení nákupních procesů a ve fungující spolupráci s ostatními útvary ve firmě. Naučte se, jak efektivně vykonávat, organizovat a řídit nákupní činnosti a jak správně komunikovat uvnitř firmy. Poznejte, jak budovat pozici nákupního útvaru a jak organizovat jeho činnost tak, aby byla efektivní a v souladu s ostatními procesy ve firmě.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Průběh, řízení a organizace nákupního procesu Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
získáte přehled o celém nákupním procesu
pochopíte roli a význam nákupního útvaru ve firmě
poznáte způsoby a přínosy spolupráce nákupu s ostatními útvary ve firmě
osvojíte si praktické dovednosti v oblasti řízení, organizace a výkonu nákupních činností
Pro koho je kurz určen
Kurz Průběh, řízení a organizace nákupního procesu je určen především:
nákupčím
manažerům nákupu
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
Role a význam nákupního útvaru
obsah a cíle procesu nákupu
začlenění nákupního útvaru ve firmě
interakce a vzájemná spolupráce s ostatními procesy ve firmě
nákup a interní klienti
kompetence a odpovědnost
Efektivní metody řízení nákupního procesu
pravidla procesu nákupu
způsoby organizace a řízení nákupu
procesní model nákupu napříč firmou
jak budovat pozici nákupního útvaru
zvyšování efektivity práce nákupu
projektové řízení nákupu
Odborný garant a lektor
Karel Otýs, expert na firemní nákup a B2B obchod
V kurzu se seznámíte s úspěšnými skutečně realizovanými postupy a strategiemi při výběru dodavatele a při využití poptávek v nákupu. Zvláštní pozornost věnuji elektronizaci výběru dodavatele a poptávek s ohledem na jejich efektivitu a transparentnost.
Celý profesní život se věnuje B2B obchodu a nákupu.
Pracoval jako B2B obchodník, krizový manažer i šéf firemního nákupu (ve skupině Czech Coal, a.s.).
Posledních 8 let se věnuje vzdělávání a rozvoji nákupních a obchodních týmů a propojování světa firemního nákupu a obchodu.
Ve své práci spojuje unikátní praktické know-how s potenciálem nákupních a obchodních týmů.
Díky tomuto spojení se mu daří zvyšovat výkonnost a zlepšovat efektivitu obchodních a nákupních procesů i zlepšovat výsledky vyjednávání.
Poměrně úzká specializace mu umožňuje věnovat se kurzům a jejich přípravě opravdu důkladně a intenzivně.
Vede je spíše jako praktické workshopy, zaměřené především na aplikaci znalostí a dovedností do konkrétní praxe účastníků.
Proto pracuje výhradně s praktickými situacemi účastníků, případně příklady z jejich oboru.
Mezi jeho klienty patří nadnárodní korporace, velké, střední i rodinné firmy ze všech oborů.
Ukázat celý text
Termín konání
29. března 2021 (pondělí)
Místo konání
On-line Sledujte kurz z pohodlí Vaší práce nebo domova prostřednictvím internetu
Obsaženo v ceně
V ceně kurzu Průběh, řízení a organizace nákupního procesu je obsaženo:
získání certifikátu o absolvování
studijní materiály
občerstvení
Přihlášení na akci
Na kurz Průběh, řízení a organizace nákupního procesu se můžete přihlásit následujícím způsobem:
zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz
objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin: