Inbound marketing vyžaduje chytré nápady, nikoliv královský rozpočet. Digitální marketing se rychle vyvíjí. Tradiční formy marketingu přestávají být efektivní. Zároveň ne všechny trendy dává smysl slepě nasazovat. Osvojte si metody a postupy, jak dělat marketing chytře, efektivně a bez zbytečných nákladů. Zjistěte, které nástroje použít pro efektivnější marketing.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Jak na efektivní digitální marketing Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
poznáte aktuální marketingové trendy k propagaci značky nebo produktu
zjistíte, jak vhodně využívat inbound a kombinovat ho s outbound marketingem
získáte praktická doporučení pro vaši firmu či podnikání
se seznámíte s efektivními marketingovými nástroji na reálných příkladech a postupech
Pro koho je kurz určen
Kurz Jak na efektivní digitální marketing je určen především:
všem marketérům
majitelům malých firem
zájemcům o digitální marketing a trendy
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
Agilita v marketingu
Klasický vs. agilní přístup
Strategie marketingu a měření
Chytré plánování, měření a funnely
Značka a komunikace
Jak sprintovat se značkou a komunikovat
Inbound vs. outbound marketing
Obsah, nebo výkon? Nebo radši dobrá kombinace?
Online prezentace
Web a landing pages
Sociální sítě
Kam investovat, kde být aktivní a dává to vlastně smysl?
Zákaznická věrnost
Jak zvýšit retenci?
Nástroje marketingu
Co využít, co vyzkoušet
Odborný garant a lektor
Jindřich Jíra, poradce a konzultant v oblasti digitálního marketingu
Je zakladatelem Lead Magnetu, který pomáhá firmám s digitálním marketingem, zejména v oblasti generování leadů, zvyšování konverzí a prodejů, nurturingu a budování značky.
V oblasti obchodu a marketingu se pohybuje více než 12 let.
Vystudoval marketingovou specializaci na Vysoké škole ekonomie a managementu.
Vedl produktové a marketingové aktivity společnosti MusicJet, řídil marketingové oddělení společnosti Netmail zahrnující koordinaci marketingu v celém regionu CEE a jako člen managementu největší české digitální agentury Acomware měl na starosti marketing a business development.
Dlouhodobě se specializuje na digitální marketing, B2B leady, jejich generování, správu a nurturing a účinné propojení obchodu a marketingu.
Je příznivcem praktického a efektivního marketingu, který je řízený daty.
Má rád agilní přístup, jak ve strategii a plánování, tak v exekutivě.