Vybavíme vás nástroji pro úspěšné vedení geograficky či časově vzdáleného týmu. V průběhu období nouzového stavu jsme byli nuceni přejít na téměř trvalý home-office. Možná vedení Vaší firmy plánuje tento způsob práce začít využívat pravidelně, nebo v něm dokonce ještě pár měsíců zůstat kompletně. Nebo je Váš tým už zase „v terénu“? Máte na starosti pobočky v různých krajích republiky? Nebo vedete tým rozprostřený po zeměkouli tak, že najít společnou hodinu pro videokonferenci je téměř nemožné? I pro zkušeného manažera je vedení a motivace „neviditelného“ týmu výzvou. Jak být inspirativním vzdáleným nadřízeným a jak přetavit geografické, časové či kulturní rozdíly ve výhodu, se dozvíte na našem kurzu.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Remote Management - vedení virtuálního týmu Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
zjistíte, jaká specifika má právě váš virtuální tým, a jak s ním podle nich pracovat
pochopíte, jak dlouhodobě motivovat vaše vzdálené podřízené
ujasníte si, jak přizpůsobit či upravit manažerské metody pro vedení virtuálních týmů
nastavíte si efektivní způsoby komunikace na dálku
Pro koho je kurz určen
Kurz Remote Management - vedení virtuálního týmu je určen především:
manažerům, kteří vedou nebo zakládají pobočky na různých místech republiky či světa
manažerům, jejichž podřízení jsou většinu času na cestách, v jiných městech, státech nebo na home office
vedoucím směnného provozu
HR manažerům či specialistům, kteří chtějí porozumět specifikům vedení týmu na dálku
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
6 typů virtuálních týmů – jaký je ten váš a co to pro vás znamená
3 klíčové oblasti vedení na dálku:
1) Důvěra
Budování důvěry a vztahu na dálku
Kolik kontroly je moc a kolik málo
Primární sociální potřeby a jejich naplňování při spolupráci na dálku
Dohoda o způsobu spolupráce s virtuálním týmem
Důvěra při vedení týmu na dálku jako zkouška osobní integrity
2) Komunikace
Pravidla pro komunikaci na dálku
Jak efektivně používat komunikační technologie a nepřetechnizovat komunikaci
3) Motivace
Úrovně motivace virtuálního týmu
Jak předejít demotivaci v prostředí virtuální spolupráce
Sdílení vize a cílů, formulace úkolů pro virtuální tým
Jak podpořit sebemotivaci členů virtuálního týmu
Jak vybírat zaměstnance do virtuálního týmu
Jak si poradit s kulturní diverzitou při spolupráci na dálku
Klíčové kompetence manažera virtuálního týmu
Odborný garant a lektor
Olga Svobodová, HR konzultantka a lektorka soft skills
V roli HR manažera za více než 10 let působení v mezinárodních technologických firmách získala zkušenosti se strategickým řízením HR, reorganizací, startupy i M&A.
V posledních letech kombinuje HR projekty (např. implementace HR procesů pro ADRA, recruitment pro Duhovku) a lektorování kurzů měkkých dovedností (např. pro SIKO, Konica Minolta, ADRA), především v oblasti osobního rozvoje a manažerských a komunikačních dovedností.
Účastníci na jejích kurzech oceňují inspiraci pro praktické postupy či řešení přenosná do každodenní praxe i osobního života.
Je certifikovanou systemickou koučkou (Innergy, 2017), u Nottingham Business School získala CIPD Postgraduate Diploma v HR Managementu.
V současné době studuje tanečně pohybovou terapii u Moving Self Institut.