Empatie a naslouchání vám dovolí partnera lépe poznat a pochopit, jak ho přesvědčit. Domníváte se, že pro úspěch vyjednávání potřebujete přesvědčivá fakta? Postup vyjednávání a znalost lidí jsou ovšem mnohem důležitější. Fakta vám při přesvědčování nepomohou, pokud a dokud není druhá strana připravena jim věnovat pozornost. Zaměřte se na protějšek a můžete vyjednat víc.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Vyjednávání v každodenních situacích Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
se naučíte, jak zklidnit emoce při vyjednávání nebo jakékoliv jiné komunikaci s druhými
se procvičíte techniky, díky nimž se zaměříte na protějšek a připravíte si půdu pro to, abyste vyjednali víc
se budete na vyjednávání umět připravit
se vybavíte kvalitními základy pro rozvoj svých vyjednávacích dovedností
trénink neobsahuje konkrétní vyjednávací techniky a strategie, které se využívají v obchodě při vyjednávání o ceně nebo obchodních podmínkách
Pro koho je kurz určen
Kurz Vyjednávání v každodenních situacích je určen především:
všem, kdo chtějí vyjednávat a dosahovat úspěchů
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
Zákonitosti vyjednávání
vliv lidské přirozenosti a emocí na průběh vyjednávání
charakteristika empatického vyjednavače
důvody, proč se zaměřit na protějšek
Jak pracovat s partnerem při vyjednávání
způsoby, jak v průběhu vyjednávání krotit nežádoucí emoce
účinné aktivní naslouchání
formulace a využití cílených otázek pro lepší kontrolu nad vyjednáváním
typologie vyjednavačů
Příprava na vyjednávání
jak se připravit a na co se vlastně můžeme připravit předem
jak stanovit cíle a zvýšit šance na dodržení vyjednaných podmínek
Odborný garant a lektor
Lucie Kudrnová, konzultantka, mentorka a lektorka managementu a soft skills
Procestovala 35 zemí na čtyřech kontinentech, aby pochopila různé povahy lidí a dokázala je motivovat.
Za svou praxi potkala stovky manažerů, ale pouze polovina z nich byla spokojená s úrovní svých soft skills.
Vedla 10 až 16členné obchodní a marketingové týmy a u svých lidí si ověřila, jak velký vliv soft skills mají.
Rozhodla se proto vystoupit z praxe manažerky a specializovat se na poradenství a trénink manažerů a jejich týmu.
Před touto cestou působila v bankovnictví, především v Komerční bance.
Buďte lepší při vedení a motivaci svého týmu, naučte se lépe vyjednávat i prezentovat a vykročte ze zajetých kolejí. Rozvíjejte se každý den.