Naučte se efektivně komunikovat v každé situaci a získejte profesionální jistotu Komunikačně zdatná a organizačně schopná asistentka je nepostradatelnou oporou svého nadřízeného i celého týmu. Jak naplnit očekávání a zároveň posílit vlastní sebevědomí? Nabízíme vám certifikovaný kurz měkkých dovedností, v němž se zaměříme na externí i interní komunikaci, management vztahů a týmovou spolupráci. Naučíte se jednat s různými typy lidí, profesionálně telefonovat i pečovat o návštěvy a odhalíte své silné stránky i oblasti, na kterých potřebujete pracovat.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Soft skills profesionální asistentky manažera s certifikátem Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
se naučíte profesionálně komunikovat s nadřízenými i podřízenými, klást otázky i telefonovat
si osvojíte umění lehké společenské konverzace i pravidla péče o návštěvy
poznáte, jaká je vaše role při týmové spolupráci, jaké jsou vaše přednosti a co můžete zlepšit
posílíte své sebevědomí, důvěryhodnost a schopnost profesionálního vystupování
obdržíte užitečnou zpětnou vazbu od zkušené psycholožky a expertky soft skills
vaše znalosti prověří závěrečný test, úspěšné absolventky získají mezinárodní certifikát IES
Pro koho je kurz určen
Kurz Soft skills profesionální asistentky manažera s certifikátemje určen především:
asistentkám manažerů, které chtějí rozšířit své kompetence
začínajícím office manažerkám
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
1. Den
Očekávání vašeho nadřízeného
role asistentky v dnešní době
jak být hodnověrnou a přesvědčivou podporou
jak se vidím já a jak mě vidí druzí
Efektivní spolupráce
důležitá pravidla pro spolupráci a umění stanovit si hranice a říkat ne
jak získat rozhodovací pravomoc
optimální toky informací mezi manažerem a kolegy
Networking
moderní management vztahů a jeho význam
navázání, udržování a využívání kontaktů
small talk aneb umění lehké konverzace ve správnou chvíli se správnou osobou
2. Den
Komunikační techniky a umění jednat s lidmi
profesionální vedení telefonického rozhovoru
pohotová argumentace, dotazovací techniky a odpovědi na „ožehavé“ otázky
péče o návštěvy a důležitá pravidla etikety
Typologie osobnosti a komunikační strategie
jak chápat jiné lidi
umění komunikace s nadřízenými i podřízenými
komunikační strategie podle typů osobnosti
Odborný garant a lektor
Lenka Kolajová, psycholožka, terapeutka a trenérka soft skills
Zvu vás na seminář s příjemnou atmosférou, s možností zabývat se vašimi konkrétními pracovními situacemi, ve kterých si nejste zcela jisty svým profesionálním řešením.
Vystudovala Univerzitu Karlovu, Fakultu filozofickou, obor Psychologie.
V letech 1993–1997 prošla pětiletým psychoanalytickým výcvikem při Institutu aplikované psychoanalýzy.
V roce 2002 absolvovala studium se zaměřením na aplikovanou sociální psychologii.
Získala klinickou praxi jako terapeut a diagnostik v Psychiatrické léčebně v Bohnicích při léčbě závislostí.
Pracovala jako manažerka pro lidské zdroje v soukromém sektoru a také jako poradkyně a spolupracovnice personálně poradenských společností.
Od roku 1996 působí jako nezávislá poradkyně, lektorka a koučka manažerských a sociálních dovedností.
Jako lektorka se zaměřuje na rozmanitá témata: komunikační dovednosti, vedení a motivaci lidí, týmovou spolupráci, zvládání konfliktů, stresu a relaxační techniky, prezentační dovednosti, time management aj.
Pracovala na projektech pro společnosti Generali Pojišťovna, Tatra Banka Slovenská republika, Ikea, Baxter BioScience, Copy General, Česká Rafinérská, Mora Top a dalších.
Publikuje a spolupracuje s nakladatelstvím Burda Media.
V roce 2006 vydala knihu Týmová spolupráce v nakladatelství Grada Publishing.