Praktický trénink odmítání a reagování na kritiku, námitku nebo urážku. Dostáváte se často v rámci své profese jako manažer do citlivých, nesnadných a konfliktních situací svých podřízených, a ne vždy si jste jisti, zda reagujete tak, aby byla situace vyřešena zdárně pro obě strany? Nebo jste často vystaveni vy sami přímé konfrontaci a konfliktním situacím a chcete zlepšit komunikaci v nepříjemných situacích? Poradíme vám, jak zvládnout stres či napětí a volit správná slova. Naučte se konfliktům předcházet a efektivně je řešit.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Keep Cool: obratná komunikace v konfliktních situacích Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
se naučíte rozpoznávat různé konfliktní situace a vhodné způsoby jejich řešení
si vyzkoušíte na vlastní kůži jednání, která vyžadují zdravé asertivní chování
dostanete několik dobrých rad pro bravurní zvládnutí vypjaté situace
získáte návod, jak efektivně a účinně podávat kritickou zpětnou vazbu
Pro koho je kurz určen
Kurz Keep Cool: obratná komunikace v konfliktních situacíchje určen především:
všem, kdo chtějí lépe zvládat konfliktní komunikační situace
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
Vaše nesnadné situace
Jak dochází k napětí a čím vrcholí
Pět přístupů k řešení konfliktů
Test Vašeho chování v konfliktní situaci
Trénink ve dvojicích s pozorovatelem procesu a stresu
Typický průběh eskalace situace
Fáze potenciální opozice
Komunikace, komunikační šumy a nedostatek či přebytek informací
Vnímání a personalizace
Typy vyjednávání v konfliktu (poziční, principiální, zásadové, soupeřivé a kooperativní)
Účinná obrana při vzniklém konfliktu
Spouštěcí mechanismy konfliktů
Typy a role v konfliktu
Způsoby řešení konfliktů a jejich charakteristiky
Použití vhodných a méně vhodných formulací
Jak docílit přesvědčivosti
Odborný garant a lektor
Veronika Štroblová, lektorka soft skills
Rozvoji soft skills se věnuje od roku 2009.
Na trénincích klade důraz na nedirektivní vedení, sebezkušenost a humor.
Umí nadchnout, motivovat, otevřít problémy v bezpečné atmosféře a najít společně s účastníky efektivní řešení.
Zajímá se o zpětnou vazbu. Pracovala také jako lektorka anglického jazyka, lektorka pro záchranný prapor AČR, pracovnice Linky důvěry v Centru krizové intervence a lektorka primární prevence.
Vystudovala jednooborovou psychologii na katedře psychologie FF UP.
Školí jak v českém, tak i anglickém jazyce. Úspěšně složila zkoušky z anglického jazyka dle standardů NATO STANAG 6001 – stupeň 3 a také The First Certificate na Cambridge University.
Absolvovala výcvik v krizové intervenci a metodologie pro lektory.
Ukázat celý text
Termín konání
3. března 2021 (středa)
Místo konání
On-line Sledujte kurz z pohodlí Vaší práce nebo domova prostřednictvím internetu
Obsaženo v ceně
V ceně kurzu Keep Cool: obratná komunikace v konfliktních situacích je obsaženo:
získání certifikátu o absolvování
studijní materiály
občerstvení
Přihlášení na akci
Na kurz Keep Cool: obratná komunikace v konfliktních situacích se můžete přihlásit následujícím způsobem:
zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz
objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin: