Objevujte talenty na sociálních sítích a naučte se s nimi komunikovat. Trh práce prochází turbulentními časy. Některé společnosti počty obsazovaných míst drží nízko. Jiné naopak cítí, že nastal ten správný čas na to zkusit získat nový talent. Počet lidí hledajících novou příležitost bude stoupat. I v této době však platí, že ty nejlepší na pracovním portálu nenajdete. Ten, kdo dovede správně oslovit kandidáta, vyhrává. Buďte tam, kde jsou všichni vaši budoucí zaměstnanci. Na sociálních sítích. V kurzu se podrobně seznámíte s technikami náboru na LinkedInu a na Facebooku. Poznáte také, jak lze pro nábor využít další sítě, jako je třeba Instagram nebo Twitter. Kurz je veden s důrazem na praktičnost, proto vám doporučujeme přinést si vlastní notebook, abyste si mohli vše rovnou vyzkoušet.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Nábor zaměstnanců na sociálních sítích Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
poznáte, jak budovat profesionální a důvěryhodný brand náboráře v online prostředí
si osvojíte metody a postupy, které vám pomohou vyhledat a oslovit ty správné uchazeče
se naučíte, jak efektivně přetavit online dialog do osobního setkání s kandidátem
se dozvíte, jak pomoci své firmě k atraktivní značce zaměstnavatele
seznámíte se s technologickými „vychytávkami“, které vám zjednoduší hledání a posílí váš status experta
Pro koho je kurz určen
Kurz Nábor zaměstnanců na sociálních sítích je určen především:
HR manažerům
specialistům náboru
specialistům HR marketingu
pracovníkům personálních agentur
manažerům, kteří chtějí sami vyhledávat nové členy svých týmů
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
Sociální sítě a hledání talentů
klíčové statistiky a fakta
volba vhodného mixu kanálů a sítí pro vyhledávání
sociální sítě jako součást náborové strategie
Sebeprezentace v digitálním světě
moje značka na sociálních sítích aneb digitální brand profesionálního recruitera
jak získávat důvěru a zájem potenciálních kandidátů
základy tvorby obsahu a síla publikování
Značka mé firmy a jak ji nechat zazářit
práce se značkou zaměstnavatele
najděte výjimečnost své firmy a vhodně ji komunikujte
co kandidáty nejvíce zajímá
Poradcem v oblasti talentu
lepším rádcem managementu díky síle dat
proč by top management i zde měl jít příkladem
jak postavit business case pro posílení náboru na sítích
Talent jako cíl a hledání odpovídajících kandidátů
techniky, tipy a triky pro cílené vyhledávání
HR marketing a kampaně na síti
nástroje pro zefektivnění práce
Ze sítí až k osobnímu setkání
taktika a nácvik přímého oslovení kandidátů
kompozice atraktivního oslovení kandidáta a zvládání námitek
etiketa na sociálních sítích
Odborný garant a lektor
Martin Grau, HR leader, Recruitment & social media lecturer
Současná situace na trhu práce klade na pracovníky zabývající se náborem stále větší požadavky. Přijďte poznat, jak navzdory náročnosti trhu zůstat s výsledky na vrcholu a těžit z posledních trendů v náboru.
Po absolvování trainee programu v UniCredit Bank působil jako osobní bankéř obchodu s klienty.
Následně ve stejné společnosti měl na starosti zejména navyšování prodejní efektivity distribuční sítě.
Po pěti letech v útvarech zaměřených primárně na prodej zamířil do oblasti řízení lidských zdrojů v rámci České spořitelny.
Po zkušenostech v L&D a projektově metodickém řízení převzal zodpovědnost za strategický management náboru zaměstnanců.
I na problematiku HR se stále snaží dívat pohledem člověka ‚srostlého‘ přímo s byznysem společnosti.
V současné době se specializuje především na sociální sítě, budování značky zaměstnavatele a tvorbu náborových inovací.