Jak ho rozpoznat, jak mu předcházet a nepodlehnout mu. Syndrom vyhoření je závažný duševní stav, který se negativně projevuje na našem zdraví, ve vztazích s blízkými i v zaměstnání. Nedejte mu proto šanci zaútočit na vás. Jak na to, se dozvíte na našem tréninku.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Jak se vyhnout syndromu vyhoření Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
naučíte se syndrom vyhoření včas identifikovat a zjistíte, za co bývá často zaměňován
seznámíte se s rizikovými faktory, které syndrom spouštějí
zjistíte, které typy lidí a profese jsou nejohroženější a proč
proniknete do mechanismů stresu, nejčastějšího spouštěče syndromu
osvojíte si základy psychohygieny a pozitivní psychologie
Pro koho je kurz určen
Kurz Jak se vyhnout syndromu vyhoření je určen především:
Všem, jejichž profese je postavena na kvalitě komunikace s jinými lidmi
tedy manažerům, obchodníkům, HR pracovníkům, právníkům, marketingovým specialistům, telefonním operátorům a dalším
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
1. Den
Syndrom vyhoření; jeho symptomy, fáze a léčba
Předzvěsti syndromu: dlouhodobá únava, chronický stres, pocit, že váš život a/nebo práce nemají smysl
Životní krize, jejich rizika i výzvy, intervence
Racionální analýza vlastních predispozic a současné situace
Produktivní přístup a myšlenky vs. zbytečné a marné boje, které vysávají
2. Den
Syndrom vyhoření není ostuda – svépomoc a první pomoc v jeho počátcích
Prevence – krátkodobá i celoživotní opatření pro vyrovnaný život
Já a mé nacházení zdrojů energie, radostí a talentů pro plné prožívání života
Péče o duši (psychohygiena) – samozřejmá věc (jako čištění zubů nebo servis auta)
Jak dál prospívat sobě i ostatním a syndromu vyhoření se navždy vzdálit
Odborný garant a lektor
Eva Marková, trenérka soft skills, mentorka a koučka
V oblasti celoživotního vzdělávání a rozvoje dospělých pracuje od roku 2005.
Léta strávená v korporátním prostředí spolu se studiem humanitních věd jí dala bohaté zkušenosti i znalosti o lidském myšlení, prožívání a chování.
Učila obchodníky, jak lépe prodávat, manažery, jak je účinněji motivovat, vymýšlela nové procesy a přístupy v rámci firemní kultury, nastavovala pravidla interní komunikace, zaváděla nové obchodní strategie…
Poznala, za jakých podmínek lidé jsou lidé v práci spokojení, a tudíž i výkonní.
Od roku 2013 je nezávislá lektorka, koučka a mediátorka.
Lektorsky se zaměřuje na osobnostní růst, práci s emocemi, komunikační, prezentační, manažerské dovednosti, výcvik nových lektorů, nebo rozvoj talentů v rámci dlouhodobých vzdělávacích programů.
Její specializací je psychologie komunikace, která prolíná všemi rozvojovými aktivitami.
Vystudovala Filosofickou fakultu Univerzity Karlovy a absolvovala řadu specializovaných kurzů a výcviků.