Plánujte chytře, neřiďte se pouhými domněnkami. Pětiletky už dávno nefrčí a nahodilé aktivity působí jen chaos. Jak ale plánovat, když všude čteme, že se společnost i technologie posouvají kvantovými skoky kupředu a že jedinou konstantou je změna? Tento kurz vám ukáže, jak se dá plánovat chytře a ruku v ruce s moderními trendy. Naučíte se sestavit si plán tak, aby dával smysl a byl dlouhodobě použitelný.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Jak sestavit marketingový a business plán Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
získáte vhled do problematiky strategií a plánování v businessu a obchodu
se naučíte sestavit chytrý business plán a marketingový plán
obdržíte praktické rady, co zahrnout a čeho se vyvarovat
nahlédnete na strategii jako na pomocníka
načerpáte nové poznatky na základě praktických příkladů a ukázek
Pro koho je kurz určen
Kurz Jak sestavit marketingový a business plán je určen především:
obchodníkům a marketérům
manažerům a vedoucím v obchodu a marketingu
majitelům firem
startupistům
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
co je business plán a marketingový plán a čím se od sebe liší
analýza, cíle, měření
lean canvas, business modely
konkurence a konkurenční výhoda
marketingové nástroje a kanály
obchodní nástroje a kanály
NPS a měření zákaznické zkušenosti
POC, MVP a proč nejsou jen pro startupy
nástroje, které pomohou
úspešné strategie
Odborný garant a lektor
Jindřich Jíra, poradce a konzultant v oblasti digitálního marketingu
Je zakladatelem Lead Magnetu, který pomáhá firmám s digitálním marketingem, zejména v oblasti generování leadů, zvyšování konverzí a prodejů, nurturingu a budování značky.
V oblasti obchodu a marketingu se pohybuje více než 12 let.
Vystudoval marketingovou specializaci na Vysoké škole ekonomie a managementu.
Vedl produktové a marketingové aktivity společnosti MusicJet, řídil marketingové oddělení společnosti Netmail zahrnující koordinaci marketingu v celém regionu CEE a jako člen managementu největší české digitální agentury Acomware měl na starosti marketing a business development.
Dlouhodobě se specializuje na digitální marketing, B2B leady, jejich generování, správu a nurturing a účinné propojení obchodu a marketingu.
Je příznivcem praktického a efektivního marketingu, který je řízený daty.
Má rád agilní přístup, jak ve strategii a plánování, tak v exekutivě.
Ukázat celý text
Termín konání
26. listopadu 2020 (čtvrtek)
Místo konání
Školící centrum Palác Platýz Národní 416/37 110 00 Praha 1