Vytěžte ze své propagace maximum správným propojením komunikačních kanálů. Prakticky každá firma se dnes musí zabývat svou propagací. Nicméně rozdíly v tom, co jednotlivé firmy dokáží ze své marketingové komunikace vytěžit, jsou obrovské. Jen málokterá firma své kampaně plánuje integrovaně a dokáže jednotlivé komunikační kanály provázat tak, aby byl efekt z komunikace maximální. Na tomto kurzu si ukážeme postupy a nástroje, které vám pomohou vaše komunikační kanály lépe provázat a maximalizovat efekt, který vaše propagace má na potenciální i současné zákazníky.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Marketingová komunikace napříč kanály Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
naučíte se plánovat svou propagaci tak, abyste vždy zasáhli potenciální zákazníky s maximální účinností
naučíte se provázat jednotlivé komunikační kanály tak, abyste každé komunikační téma vytěžili na maximum a maximálně zefektivnili svou propagaci
odnesete si řadu nástrojů, které můžete hned další den použít ve své praxi a výrazně tak zlepšit své výsledky a zvýšit přínos pro vaši firmu
na praktických ukázkách si jednotlivé nástroje vyzkoušíte a naučíte se s nimi pracovat
Pro koho je kurz určen
Kurz Marketingová komunikace napříč kanály je určen především:
marketérům s juniorními až středními zkušenostmi v marketingu
majitelům a ředitelům firem, kteří mají na starost i marketing nebo chtějí lépe porozumět svému marketingovému týmu
komukoli, jehož práce se jakkoli dotýká marketingu a propagace
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
Nástroj mediaplán a plánování multichannel kampaní
představíme si užitečný nástroj pro plánování a řízení složitých kampaní, nákup médií a všechnu související agendu
Měření a vyhodnocování provázaných komunikačních kampaní
jakým způsobem správně měřit a vyhodnocovat komplexnější komunikační kampaně, jaká jsou správná KPI a nástroje pro vyhodnocování
Řízení multichannel kampaní při spolupráci s externími dodavateli (freelancery, agenturami)
jak postupovat a na co si dát pozor, když část (nebo všechny) jednotlivé kampaně v rámci multichannel komunikace dodává více různých subjektů
Praktická část – životní cyklus zákazníka a sestavení frameworku See-Think-Do-Care a mediaplánu na konkrétním praktickém příkladu
aby kurz nebyl (byť o ryze praktické) teorii, na konkrétním reálném příkladu si vyzkoušíme práci se všemi nástroji a znalostmi, které v předchozích částech probereme
Odborný garant a lektor
Michal Kubín, marketingový poradce
"Před zhruba dvanácti lety jsem se doslova zamiloval do marketingu a všeho, co s ním souvisí. Od té doby jsem coby konzultant na volné noze prošel jeho nejrůznějšími oblastmi – od online marketéra (SEO/SEM) přes všestranného marketingového specialistu až po marketingového manažera projektů pro klientské společnosti z nejrůznějších oborů v rámci B2C i B2B."
Aktuálně působí jako Marketing Director v jedné z nejvýznamnějších PR a marketingových agentur v České republice - LESENSKY.CZ s.r.o.
Miluje grafický design, logo design, práci s návrhy byznys modelů a zákaznických prožitků.
Naše agentura je dnes zaměřena zejména na strategický marketing a komunikaci (koncept PR 360) a služby public relations.
Pomáháme malým a středním firmám v České republice, které chtějí svým trhům přinést něco nového, získat netradiční konkurenční výhody a nebojovat pouze cenou
Ukázat celý text
Termín konání
23. listopadu 2020 (pondělí)
Místo konání
Školící centrum Palác Platýz Národní 416/37 110 00 Praha 1