Vybudujte si účinný systém vnitrofiremní komunikace. Míváte pocit, že ve vaší společnosti vázne komunikace, což negativně ovlivňuje vaši práci? Vstřebali jste už množství teorie, ale v praxi se vám nedaří zavést funkční systém interní komunikace? Přijďte si utřídit své poznatky i objevit nové možnosti a nástroje, které budou fungovat. Poučte se z četných příkladů z praxe a získejte praktické návody, jak řešit krizové situace. Poznejte, jak správně jednat s konkrétními cílovými skupinami a jak nastavit pravidla interní komunikace tak, abyste podporovali strategické cíle společnosti.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Základy interní komunikace Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
seznámíte se s nástroji interní komunikace od tištěných a digitálních médií až po kampaně
naučíte se zvládat krizovou komunikaci uvnitř firmy a získáte řadu praktických doporučení
zjistíte, jak zavést funkční systém interní komunikace a co se osvědčilo v praxi
poznáte, jak lze hodnotit dopady zvolené komunikační strategie
poučíte se z případových studií a mezinárodních výzkumů
nové znalosti si upevníte při praktických cvičeních
získáte tipy a doporučení zkušené lektorky pro vaši vlastní praxi
Pro koho je kurz určen
Kurz Základy interní komunikace je určen především:
začínajícím specialistům interní komunikace
specialistům marketingu, PR a HR, zodpovědným za interní komunikaci
manažerům a vedoucím pracovníkům
majitelům a jednatelům menších firem
vedoucím pracovníkům z oblasti státní správy, neziskových organizací
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
1. Den
Co je interní komunikace
proč se touto oblastí zabývat
základní složky interní komunikace
role managementu v interní komunikaci
interní komunikace v organizační struktuře firmy
Strategie interní komunikace
správné nastavení
cílové skupiny a jak na ně působit
„tone of voice“ aneb interní komunikace v souladu s firemní kulturou
měření efektivity interní komunikace
Nástroje interní komunikace
optimální nastavení komunikačního mixu
tradiční vs. elektronické nástroje
periodické vs. neperiodické nástroje
interní kampaně
2. Den
Interní časopis jako klíčový nástroj interní komunikace
Výhody a nevýhody tištěného média
Efektivita magazínu
Noviny vs. magazín
Vydávání časopisu krok za krokem
Jak na interní časopis elektronicky
Elektronická média interní komunikace
Styl psaní pro elektronická média
Hromadná e-mailová korespondence a newslettery
Jak na efektivní intranet
Prvky sociálních médií v interní komunikaci
Krizová interní komunikace
Co je krize v interní komunikaci
Základní pravidla komunikace v krizi
Odborný garant a lektor
Magdaléna Chvalinová, konzultantka v oblasti interní komunikace
V tomto kurzu se nemusíte bát teorie, čeká vás řada konkrétních praktických ukázek z mnoha českých firem i ze zahraničí. Poučné jsou jak pozitivní příklady, tak i situace, kdy se v interní komunikaci moc nedaří. Odnesete si zkrátka hodně inspirace a ještě vás to bude bavit!
Vystudovala obory filologie a lingvistika na FF UK a Public Relations na Škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha, kde později i přednášela.
Již více než 14 let se specializuje na interní komunikaci. Zkušenosti získala jako specialistka interní komunikace ve velkých korporacích - v Českém Telecomu, ČSA, ČEZu a nadnárodním gigantu Philip Morris.
Působila také jako šéfredaktorka interního magazínu ČSA a klientského in-flight magazínu ČSA Review.
Má zkušenosti s velkými projekty interní komunikace.
Za interní imageovou kampaň v ČSA v roce 2005 obdržela zlatou medaili Asociace komunikačních agentur v oblasti podnikových kampaní a v roce 2013 získala stříbro v evropské soutěži FEIEA za projekt interní komunikace akvizice Ahold a Spar.
Od roku 2011 se věnuje poradenství v oblasti interní komunikace.
Ukázat celý text
Termín konání
18. - 19. listopadu 2020 (středa - čtvrtek)
Místo konání
Školící centrum Palác Platýz Národní 416/37 110 00 Praha 1