Základní kurz pro všechny, které zlákal svět marketingu. Rádi byste nastartovali svou marketingovou kariéru? Nebo se vaše pracovní pozice rozšířila o marketingové úkoly? Nebo chcete pochopit marketingové procesy ve vaší firmě a porozumět kolegům, kteří je řídí? V tomto intenzivním dvoudenním kurzu získáte komplexní přehled o tom, co všechno marketing obnáší. Systematicky poznáte jednotlivé součásti a pochopíte, jak je využít v praxi.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Základy marketingu Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
získáte přehled o tom, jakou roli má marketing ve firmě
proniknete do běžných marketingových pojmů a termínů
budete schopni zadat nebo samostatně provést průzkum trhu
pochopíte význam marketingové strategie a dozvíte se, jak ji sestavit
poznáte souvislosti a budete umět sestavit marketingový plán
vybavíte se různými marketingovými nástroji a budete je umět použít
naučíte se „marketingově“ přemýšlet
Pro koho je kurz určen
Kurz Základy marketingu je určen především:
všem, kteří dostali na starost marketing
nově povýšeným brand manažerům nebo jejich asistentům
marketingovým pracovníkům malých a středních firem
začínajícím marketérům
zájemcům o marketing, kteří chtějí získat základní přehled v oboru
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
1. Den
Typy marketingu
digitál versus offline
ATL versus BTL
nálet versus cílené oslovení
Marketingové kanály
inbound marketing
outbound marketing
startup přístup
Měření a nástroje
plánování v marketingu
nástroje pro měření a vyhodnocování
nástroje pro efektivní marketing
Z praxe
ukázky úspěšného marketingu
tipy, triky a hacky, jak dělat marketing chytřeji
2. Den
Marketing
vývoj marketingu a marketing současnosti
základní rozdělení marketingu, přístupy k němu
klíčové pojmy v marketingu
Značka
proč řešit značku
mise a vize
marketingová strategie
brandová strategie
zlatý kruh
STDC
persony a archetypy
Strategický marketing
marketingový plán
stanovení cílů
segmentace
taktika a akční kroky
testování
Odborný garant a lektor
Jindřich Jíra, poradce a konzultant v oblasti digitálního marketingu
"Jsem zakladatelem Lead Magnetu, který pomáhá firmám s digitálním marketingem, zejména v oblasti generování leadů, zvyšování konverzí a prodejů, nurturingu a budování značky."
V oblasti obchodu a marketingu se pohybuje více než 12 let.
Vystudoval marketingovou specializaci na Vysoké škole ekonomie a managementu.
Vedl produktové a marketingové aktivity společnosti MusicJet, řídil marketingové oddělení společnosti Netmail zahrnující koordinaci marketingu v celém regionu CEE a jako člen managementu největší české digitální agentury Acomware měl na starosti marketing a business development.
Dlouhodobě se specializuje na digitální marketing, B2B leady, jejich generování, správu a nurturing a účinné propojení obchodu a marketingu.
Je příznivcem praktického a efektivního marketingu, který je řízený daty.
Má rád agilní přístup, jak ve strategii a plánování, tak v exekutivě.
Ukázat celý text
Termín konání
10. - 11. listopadu 2020 (úterý - středa)
Místo konání
Školící centrum Palác Platýz Národní 416/37 110 00 Praha 1