Vaše firma je výjimečná. Ukažte to světu a získejte ty nejlepší zaměstnance. Vaše firma možná není v průzkumech vysněných zaměstnavatelů hned vedle Googlu nebo SpaceX. Ale klidně se s vámi vsadíme, že část vašich kolegů má vaši firmu skutečně ráda. Jsou to srdcaři, pro které je vaše společnost víc než jen zdroj mzdy. A Employer Branding je cesta, jak mít takových lidí víc. Značku zaměstnavatele vaše společnost už dávno má. Ať už o ni pečujete, nebo o tom teprve přemýšlíte. V kurzu poznáte, jak lze značku zaměstnavatele uchopit a koncepčně posunout dál. A hlavně přijdete na to, jak dát světu na vědomí, v čem spočívá unikátnost vaší firmy a proč stojí za to u vás pracovat.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Employer Branding: Přiveďte do své firmy více srdcařů Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
si zmapujete svou současnou značku a vytyčíte si cíle pro její další rozvoj
poznáte koncepty, které vám umožní řídit další rozvoj značky, aby byla autentická, relevantní a atraktivní
zjistíte, jak zvýšit dosah vaší značky, jaké komunikační kanály zvolit a jak pracovat s tzv. touch pointy značky
poznáte, jak se Employer Branding propisuje do rozmanitého portfolia komunikačních nástrojů a platforem
si odnesete svůj praktický plán pro další práci na značce zaměstnavatele a načerpáte inspiraci z případových studií
Pro koho je kurz určen
Kurz Employer Branding: Přiveďte do své firmy více srdcařů je určen především:
HR manažerům/ředitelům
specialistům zodpovědným za nábor zaměstnanců a HR marketing
ředitelům a majitelům firem, pro které je nábor talentovaných lidí jednou z priorit
Ukázat celý text
Program
9:00 - 16:30
Principy budování značky zaměstnavatele
východiska – jaké byznysové dopady a přínosy má dobře zvládnutý Employer Branding
co znamená řídit Employer Branding v souvislostech
proč značku zaměstnavatele nelze vymyslet, ale je nutné ji odhalit
Společně si vyzkoušíme
zmapování současného stavu Employer Brandingu a navazující postupy pro design strategie
jak identifikovat jedinečnost společnosti a účelně s ní pracovat
jak se Employer Branding promítá do komunikačních kanálů a jak se dlouhodobě řídí
Employer Branding v praxi
jak navrhnout a zavést ve společnosti cílený Employer Branding
značkový zážitek aneb jak pozitivně ovlivňovat zážitek z interakce kandidáta se společností
Každodenní řízení Employer Brandingu
Inspirace a případové studie
Odborný garant a lektor
Martin Grau, HR leader, Recruitment & social media lecturer
Od samého začátku své kariéry se pohybuje v bankovním sektoru. Po absolvování trainee programu v UniCredit Bank působil jako osobní bankéř obchodu s klienty.
Následně ve stejné společnosti měl na starosti zejména navyšování prodejní efektivity distribuční sítě.
Po pěti letech v útvarech zaměřených primárně na prodej zamířil do oblasti řízení lidských zdrojů v rámci České spořitelny.
Po zkušenostech v L&D a projektově metodickém řízení převzal zodpovědnost za strategický management náboru zaměstnanců.
I na problematiku HR se stále snaží dívat pohledem člověka ‚srostlého‘ přímo s byznysem společnosti.
V současné době se specializuje především na sociální sítě, budování značky zaměstnavatele a tvorbu náborových inovací.
Ukázat celý text
Termín konání
2. listopadu 2020 (pondělí)
Místo konání
Školící centrum Palác Platýz Národní 416/37 110 00 Praha 1