Základy interní komunikace
Vybudujte si účinný systém vnitrofiremní komunikace. Míváte pocit, že ve vaší společnosti vázne komunikace, což negativně ovlivňuje vaši práci? Vstřebali jste už množství teorie, ale v praxi se vám nedaří zavést funkční systém interní komunikace? Přijďte si utřídit své poznatky i objevit nové možnosti a nástroje, které budou fungovat.
Poučte se z četných příkladů z praxe a získejte praktické návody, jak řešit krizové situace. Poznejte, jak správně jednat s konkrétními cílovými skupinami a jak nastavit pravidla interní komunikace tak, abyste podporovali strategické cíle společnosti.
Přínosy účasti na kurzu
Kurz Základy interní komunikace Vám pomůže zorientovat se mnohem lépe v dané problematice a zároveň:
- seznámíte se s nástroji interní komunikace od tištěných a digitálních médií až po kampaně
- naučíte se zvládat krizovou komunikaci uvnitř firmy a získáte řadu praktických doporučení
- zjistíte, jak zavést funkční systém interní komunikace a co se osvědčilo v praxi
- poznáte, jak lze hodnotit dopady zvolené komunikační strategie
- poučíte se z případových studií a mezinárodních výzkumů
- nové znalosti si upevníte při praktických cvičeních
- získáte tipy a doporučení zkušené lektorky pro vaši vlastní praxi
Pro koho je kurz určen
Kurz Základy interní komunikace je určen především:
- začínajícím specialistům interní komunikace
- specialistům marketingu, PR a HR, zodpovědným za interní komunikaci
- manažerům a vedoucím pracovníkům
- majitelům a jednatelům menších firem
- vedoucím pracovníkům z oblasti státní správy, neziskových organizací
Program
1. Den
- Co je interní komunikace
- proč se touto oblastí zabývat
- základní složky interní komunikace
- role managementu v interní komunikaci
- interní komunikace v organizační struktuře firmy
- Strategie interní komunikace
- správné nastavení
- cílové skupiny a jak na ně působit
- „tone of voice“ aneb interní komunikace v souladu s firemní kulturou
- měření efektivity interní komunikace
- Nástroje interní komunikace
- optimální nastavení komunikačního mixu
- tradiční vs. elektronické nástroje
- periodické vs. neperiodické nástroje
- interní kampaně
2. Den
- Interní časopis jako klíčový nástroj interní komunikace
- Výhody a nevýhody tištěného média
- Efektivita magazínu
- Noviny vs. magazín
- Vydávání časopisu krok za krokem
- Jak na interní časopis elektronicky
- Elektronická média interní komunikace
- Styl psaní pro elektronická média
- Hromadná e-mailová korespondence a newslettery
- Jak na efektivní intranet
- Prvky sociálních médií v interní komunikaci
- Krizová interní komunikace
- Co je krize v interní komunikaci
- Základní pravidla komunikace v krizi
Odborný garant
Magdaléna Chvalinová, konzultantka v oblasti interní komunikace
V tomto kurzu se nemusíte bát teorie, čeká vás řada konkrétních praktických ukázek z mnoha českých firem i ze zahraničí. Poučné jsou jak pozitivní příklady, tak i situace, kdy se v interní komunikaci moc nedaří. Odnesete si zkrátka hodně inspirace a ještě vás to bude bavit!
- Působila také jako šéfredaktorka interního magazínu ČSA a klientského in-flight magazínu ČSA Review.
- Má zkušenosti s velkými projekty interní komunikace.
- Za interní imageovou kampaň v ČSA v roce 2005 obdržela zlatou medaili Asociace komunikačních agentur v oblasti podnikových kampaní a v roce 2013 získala stříbro v evropské soutěži FEIEA za projekt interní komunikace akvizice Ahold a Spar.
- Od roku 2011 se věnuje poradenství v oblasti interní komunikace.
Ukázat celý text
Termín a místo konání
8. - 9. března 2021 (pondělí - úterý) |
Praha 1 Národní 416/37 |
7 990,- bez 21% DPH |
Objednat > |
Cena
7 990,- bez DPH
9 668,- s 21% DPH
Obsaženo v ceně
V ceně kurzu Základy interní komunikace je obsaženo:
- získání certifikátu o absolvování
- studijní materiály
- občerstvení
Přihlášení na akci
Na kurz Základy interní komunikace se můžete přihlásit následujícím způsobem:
- zvolte vhodný termín a místo kurzu a objednejte v e-shopu portálu NejBusiness.cz
- do 24 hodin obdržíte výzvu k platbě - zálohovou fakturu
- po jejím uhrazení budete obdržíte potvrzení o přihlášení na kurz
- objednejte kurz s dostatečným předstihem - nejlépe alespoň týden předem
- v případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici každý pracovní den 8-17 hodin:
Pořadatel
Související informace
Pořadatel kurzu si vyhrazuje právo z technických, provozních nebo organizačních důvodů:
- změnit datum konání kurzu nebo ho zrušit bez náhrady
- změnit místo konání kurzu
- změnit lektora
- případně jiné, nepředpokladané změny
Dojde-li ke změnám, budeme Vás informovat:
- pokud Vám změny nebudou vyhovovat, nabídneme Vám jiný termín nebo kurz,
- případně Vám budou vráceny peníze
Ukázat celý text